PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia

  • 21. Data: 2002-07-09 10:00:48
    Temat: Re: Jakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    Witam

    "Polatschek" <p...@i...pl> wrote in message
    news:agea7c$m1c$1@news.tpi.pl...

    > Nie wiem kolego czy zwrociles na to uwage, ale w swoim poscie napisalem
    > Polacy z duzej litery i to chyba juz swiadczy o moim stosunku do moich
    > rodakow. Ja jak najbardziej identyfikuje sie ze swoim narodem i jestem z
    > tego dumny, ze urodzilem sie wlasnie w Polsce, a nie w innymn kraju.

    Chyba jeszcze nie przedstawiono nas sobie.

    > Bardzo mi przykro, ze moj NICK obraza cie, ale kolego to jest tylko NICK,
    > pseudonim. Nie wiem czy zauwazyles, ale na powyzszej liscie wiekszosc
    ludzi
    > podpisuje sie wlasnie w taki sposob. Wyglada na to, ze myslisz, ze osoba,
    > ktora podpisuje sie Mangha jest Japonka, nie mowiac juz o osobie, ktora
    > podpisuje sie mercedess...

    W przeciwienstwie do "mercedes", Mangha twoj ma nad wyraz charakter
    obrazliwy
    "Polaczek" to okreslenie uzywane przez Niemcow dla podkreslenia nizszosci
    spolecznej i materialnej Polakow.

    > No coz... a co mowi twoj nick. Ja osobiscie widze przed soba
    nieszczesliwego
    > malolata, bez perpektyw, bez kwalifikacji, ktory wlasnie podnosi wartosc
    > swego ego piszac takie glupoty, ale i tak zycze powodzenia, bo trzeba
    > podnosic wlasne morale, aby osiagnac sukces.

    Ten malolat to czytelnik i subskrybent tej grupu od dobrych paru lat.
    Naprawde nie zaboli przejrzenie archiwum grupy, aby sie o tym przekonac.

    > A tak wogole to jak piszesz slowo Polak, albo zdrobnienie tego slowa, bo
    > wydaje mi sie, ze inaczej sie to pisze niz moj nick (nie bede juz
    wspominal,
    > ze nie takie mialem intencje, gdy go wymyslalem)

    W okresleniu do siebie mozesz uzywac "zdrobnienia". Moze to wcale nie mija
    sie z prawda.

    > Jakie nastawienie? Chcialem rozpoczac dyskusje

    > Niestety kolego nie przeprowadzam zadnych badan, sa to tylko moje
    > spostrzezenia dotyczace polskich pracownikow.

    Jeszcze raz powtarzam: nie przedstawiono nas sobie.
    BTW. Z punktu widzenia kogo wyrazasz swoje spostrzezenia:
    pracownika czy drugiej strony barykady?

    > Zycze powodzenia
    W czym?

    > Polatschek