PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tekst marketingowy - jak to wycenic?

  • 1. Data: 2002-07-02 13:59:38
    Temat: Tekst marketingowy - jak to wycenic?
    Od: "Krzysztof Ptaszek" <m...@q...pl>

    Witam.

    Moj staly klient zaproponowal mi dodatkowa forme zarobku.
    Chodzi o napisanie tekstu marketingowego, podzielonego na
    kilka dzialow (misja, strategia, ludzie, historia, dzialanosc
    itp). Podejrzewam ze ilosciowo nie bedzie tego wiecej niz 3-4
    strony formatu A4.

    Pytanie do grupowiczow brzmi:

    Jak to WYCENIC aby bylo to poplacalne zlecenie, ale zeby nie
    przesadzic?

    Z powazaniem,
    Krzysztof Ptaszek

  • 2. Data: 2002-07-02 15:37:49
    Temat: Re: Tekst marketingowy - jak to wycenic?
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > strony formatu A4.
    >
    > Pytanie do grupowiczow brzmi:
    >
    > Jak to WYCENIC aby bylo to poplacalne zlecenie, ale zeby nie

    50 zl x ilośc stron max

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-07-02 19:54:34
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > strony formatu A4.
    >
    > Pytanie do grupowiczow brzmi:
    >
    > Jak to WYCENIC aby bylo to poplacalne zlecenie, ale zeby nie

    Standardowa wierszówka (od dłuższego czasu) - 25 zł za 1800 znaków ze
    spacjami. Możesz celować w tych okolicach.

    Asmira

  • 4. Data: 2002-07-03 10:35:21
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik asmira napisał:
    (...)

    > Standardowa wierszówka (od dłuższego czasu) - 25 zł za 1800 znaków ze
    > spacjami. Możesz celować w tych okolicach.

    Jeżeli chodzi o tekst, który można przepisać z podręcznika marketingu z
    przeróbkami dopasowującymi do konkretnej firmy, to jest tak, jak
    piszesz: 100 - 200zł.
    Jeżeli miałby to być tekst, który określa misję i strategię firmy i
    wymaga jesj stworzenia, to w grę wchodzi suma znacznie większa. Jeżeli
    firma już istnieje, to trzeba się z nią zapoznać, zapoznać z jej
    aktualnym/potencjalnym rynkiem, etc. Nie wystarczy godzina rozmowy z szefem.
    Jeżeli jest to firma nowo zakładana, to opisanie jej misji i strategii
    jest niemal równoznaczne z pomysłem na biznes. W takiej sytuacji możemy
    raczej mówić o kwotach od 10k w górę.

    Pzdr: Dogbert