PracaGrupypl.praca.dyskusje › POTRZEBNY KONTAKT

  • 1. Data: 2002-07-02 17:03:16
    Temat: POTRZEBNY KONTAKT
    Od: "marylka" <m...@i...pl>

    Cześć!Mam pytanie-znacie może jakieś mądre biura posrednictwa pracy
    zagranicą,proszę o jakies adresy i telefony.A może ktos ma kontakt w
    Skandynawi-głównie Norwegia.Dzieki bardzo.pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-07-03 15:45:01
    Temat: Re: POTRZEBNY KONTAKT
    Od: "madziar" <m...@N...onet.pl>

    Użytkownik "marylka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć!Mam pytanie-znacie może jakieś mądre biura posrednictwa pracy
    > zagranicą,proszę o jakies adresy i telefony.A może ktos ma kontakt w
    > Skandynawi-głównie Norwegia.Dzieki bardzo.pozdrawiam.

    Sproboj na poczatek www.aetat.no Mozna tam "poprosic" o wyslanie dokumentow
    opisujacych jak szukac pracy w norwegii i jakie wymogi trzeba spelniac.
    Mozesz tez spobowac na www.gulesider.no poszukac firm z branzy, ktora Cie
    interesuje i powysylac CV i list motywacyjny. w Norwegii dodatkowym wymogiem
    w CV jest dolaczenie co najmniej dwoch referencji (w postaci nr telefonu do
    osob, ktore sa w stanie "poreczyc za Ciebie" - musza one znac ktorys z
    jezykow skandynawskich lub angielski).
    oprocz tego:
    www.aftenposten.no
    W tej chwili nie pamietam wiecej ale jak sobie przypomne to podesle jeszcze.
    Jesli chodzi o Norwegie to znalezienie tam legalnej pracy dla obywateli
    spoza unii jest bardzo trudne (pozwolenie...). No chyba ze jestes
    pielegniarka to bodajze przez MSZ mozna zalatwic pozwolenie i prace.

    pozdrawiam
    madziar