PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie sa zarobki w Salonie Firmowym IDEI ( franchisingowym )?

  • 11. Data: 2005-01-18 22:59:59
    Temat: Re: Jakie sa zarobki w Salonie Firmowym IDEI ( franchisingowym )?
    Od: "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl>

    Użytkownik "Radek" <R...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:csjcul$p8n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Interesuje mnie ile zarabia ( + - ) sprzedawca, oraz obslua posprzedazowa
    > ? (netto albo brutto )

    Zrozum, że są różni agenci, którzy mogą według własnego uznania ustalać
    siatkę płac. Nie zdziw się , jeśli otrzymasz propozycję : 849 zł brutto
    (najniższe wynagrodzenie ) + premia od sprzedaży - oscylująca do wysokości
    podstawy. Ogólnie, nie spodziewaj się cudów.

    Podaj nazwę agenta, a być może ktoś udzieli Ci takich informacji.

    MM

  • 12. Data: 2005-01-19 09:22:27
    Od: "Katarzyna" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Użytkownik "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl> napisał w
    wiadomości

    > Salony firmowe moga też być własnością agenta działającego w ramach umowy
    > franchisingowej.

    Masz racje, zwracam honor... nie doczytałam że chodzi o franchisingowe :)

    pozdr.

    --
    Kasik
    GG:243137

  • 13. Data: 2005-01-19 12:13:43
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Najzwykleszy sprzedawca bedzie z premią miał ok. 1500 zl. (netto). Zalezy of
    kors czy i jak wyrabia plan. Jak nie wyrobi to pewnie dostanie dyche netto.
    Obsługa posprzedażowa pewnie troszke wyżej, też zależy od planu.
    Generalnie firmówki zarabiaja wiecej niz zwykłe salony.