PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to ujac w cv ?

  • 1. Data: 2005-01-17 13:31:46
    Temat: jak to ujac w cv ?
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    Czesc
    Mam taki problem,ze nie wiem jak w cv ujac fakt,ze pisalem programy,ktore
    dzialaja na codzien w roznych firmach,ale ja je pisalem dla osob pracujacych
    w tych firmach ( po prostu jestem studentem mam znajomych, ktorzy
    potrzebowali roznych programow ulatwiajacych zycie ). Te programy w skali
    tygodnia potrafia zaoszczedzic nawet po 10h ( przecietnie 3-5h /
    tygodniowo ). Nie bardzo wiem, co moge napisac w CV, podac date wakacji i
    nazwe programu ? A jesli ktos spyta o referencje to troche glupio
    powiedziec,ze to kolezanka... ? a nie kierownik dzialu technicznego...
    Chcialbym przyklad jak mozna cos takiego zamiescic w cv.TIA
    Jarod

  • 2. Data: 2005-01-17 13:53:17
    Temat: Re: jak to ujac w cv ?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2005 13:31:46 +0000 (UTC), Jarod
    <b...@g...pl> napisał:

> [...]
    > powiedziec,ze to kolezanka... ? a nie kierownik dzialu technicznego...
    > Chcialbym przyklad jak mozna cos takiego zamiescic w cv.TIA

    Popros o referecje - tj. info, ze programik twojego autorstwa napisany w
    czyms tam w ramach wolentariatu (zeby sie nie bali, ze mozesz zarzadac
    wyagrodzenia), jest wykorzystywany w firmie jakiejs tam do wspomaganiu
    dzialu x i firma jest zadowolnoa z jego dzialania i poleca innym twoje
    uslugi. Kolega czy kolezanka niech takie pisemko zaniesie do kierownika
    (jesli nie podawali tego za swoj wyrob, to chyba nie beda mieli oporow) z
    prosba o podpis i pieczatke.

  • 3. Data: 2005-01-17 13:54:18
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Popros o referecje - tj. info, ze programik twojego autorstwa napisany w
    > czyms tam w ramach wolentariatu (zeby sie nie bali, ze mozesz zarzadac
    > wyagrodzenia), jest wykorzystywany w firmie jakiejs tam do wspomaganiu

    Albo, jesli z jakichs powodow nie bedzie to mozliwe, zrob w cv dzial
    "wykonane projekty" i wpisz tam nazwe kazdego programu, jaki napisales, a
    obok krotkie wyjasnienie funkcjonalnosci i tego, gdzie i przez kogo jest
    stosowany.

    I.

  • 4. Data: 2005-01-17 20:29:19
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedziec,ze to kolezanka... ? a nie kierownik dzialu technicznego...
    > Chcialbym przyklad jak mozna cos takiego zamiescic w cv.TIA

    ja bym o tym tylko wspomnial i wrzucil programy na strone www, take zeby
    potencjalny pracodawca mogl latwo i szybko sam je ocenic.