PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USC?

  • 1. Data: 2005-01-17 17:13:49
    Temat: Praca w USC?
    Od: "b" <d...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie do grupowiczów. Czy jest możliwe zeby dostac prace w jakimś
    urzedzie służby cywilnej bez znajomości?

  • 2. Data: 2005-01-17 18:47:53
    Temat: Re: Praca w USC?
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "b" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam pytanie do grupowiczów. Czy jest możliwe zeby dostac prace w
    jakimś
    > urzedzie służby cywilnej bez znajomości?

    Myślę, że nie jest możliwe bez dobrych znajomości.
    Ale aplikować można bez znajomości. Dwa razy w miesiącu ukazuje się w
    Internecie Biuletyn Służby Cywilnej z aktualnymi ofertami pracy.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia

    --
    wa

  • 3. Data: 2005-01-18 08:11:07
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Jest mozliwe dostanie pracy bez znajomosci. Jestem tego zywym przykladem,
    nie mam ukonczonych 10 dodatkowych fakultetow, nie znam 5 jezykow biegle.
    Dodam jeszcze, ze doswiadczenie zawodowe, ktore przygotowalo mnie do nowej
    pracy obejmowalo 7 letni okres zatrudnienia jedynie na dodatkowych etatach
    (podstawowy zawod wykonywany nie mial zwiazku z praca w USC) w efekcie po 2
    rozmowach zaproponowano mi prace, a ogloszenie znalazlem nie w biuletynie
    USC a w gazecie, dopiero w trakcie ostatniej rozmowy okazalo sie ze jest to
    korpus. Coz propozycje przyjalem, pracuje i zobaczymy co dalej :).

    Pozdrawiam K(?)

  • 4. Data: 2005-01-18 08:36:49
    Od: e...@o...pl

    > Jak nie masz jeszcze doswiadczenia to proponuję staż - prędzej dostanie się
    stazysta niż ktoś z zewnątrz (wiem co mówię - już to przerobiłam)

    pozdrawiam

    E.

  • 5. Data: 2005-01-18 10:03:26
    Od: "TAMJ" <z...@m...pl>

    a ja mam pytanie dotycząxce czasu oczekiwania na odpowiedż
    złorzyłam aplikacje i moje pytanie dotyczy :
    - ile czekaliście się na odpowiedź?
    - czy oddzwaniają gdy jest to negatywna odpowiedż
    - czy wypada samemu zadzwonić i zapytać się o wyniki rekrytacji?

    Pozdrawiam
    Anna

  • 6. Data: 2005-01-18 10:08:15
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > - czy oddzwaniają gdy jest to negatywna odpowiedż
    > - czy wypada samemu zadzwonić i zapytać się o wyniki rekrytacji?

    Zwykle bardzo szybko zapraszaja na rozmowy, jezeli nie zostałaś zaproszona to
    nie dzwonią, ze np. nie wybrali Twojej oferty, jeżeli zaprosili to zawsze daja
    znac co i jak. Zawsze mozna zadzwonic i zapytać czy odbyły sie juz rozmowy
    kwalifikacyjne.

    pozdr

    E.