PracaGrupypl.praca.dyskusje › Palarnia

  • 1. Data: 2005-01-17 16:22:50
    Temat: Palarnia
    Od: "sils" <s...@b...pl>

    Drodzy grupowicze, dziś w pracy zlikwidowali nam palarnie, czy tak można ?
    Kodeks nic nie mówi że trzebą ją zapewnić pracownikowi ?
    Wielkie dzieki za pomoc,,,,,,,

    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-01-17 16:35:03
    Temat: Re: Palarnia
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [sils] - 2005-01-17 17:22:

    > Drodzy grupowicze, dziś w pracy zlikwidowali nam palarnie, czy tak można ?

    Wg tego artykułu - nie.
    http://42.pl/url/arz

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 3. Data: 2005-01-17 16:52:31
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Użytkownik sils napisał:
    > Drodzy grupowicze, dziś w pracy zlikwidowali nam palarnie, czy tak można ?
    > Kodeks nic nie mówi że trzebą ją zapewnić pracownikowi ?
    > Wielkie dzieki za pomoc,,,,,,,

    Pisała o tym Wyborcza trzy tygodnie temu. Masz tu linka do artykułu
    gdzie jest podana nawet podstawa prawna konieczności zapewnienia
    pracownikom palarni.
    http://praca.gazeta.pl/praca/1,47341,2468812.html

    --
    --- Wojciech virrar Malinowski ---
    ---- JID: v...@j...org ----

  • 4. Data: 2005-01-18 08:24:14
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    sils napisał(a):
    > Drodzy grupowicze, dziś w pracy zlikwidowali nam palarnie, czy tak można ?
    > Kodeks nic nie mówi że trzebą ją zapewnić pracownikowi ?
    > Wielkie dzieki za pomoc,,,,,,,
    >
    > Pozdr.

    U mnie miało być to samo, jednakże spec od BHP zaprotestował i wyciągnął
    jakiś przepis, że jezeli chociaz jeden z pracowników pali to musi być
    palarnia.
    [OT] dobrze czasmi siedziec samemu w pokoju w pracy :-) ja to sobie przy
    oknie kurzę.....

    pozdrawiam palaczy i niepalaczy