PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie sa zarobki w Salonie Firmowym IDEI ( franchisingowym )?

  • 1. Data: 2005-01-17 17:08:14
    Temat: Jakie sa zarobki w Salonie Firmowym IDEI ( franchisingowym )?
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    Jakie sa zarobki w Salonie Firmowym IDEI ( franchisingowym )?

  • 2. Data: 2005-01-17 19:10:21
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    Użytkownik "Radek" <R...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie sa zarobki w Salonie Firmowym IDEI ( franchisingowym )?

    Mniej wiecej + - ?

  • 3. Data: 2005-01-17 19:31:49
    Od: mgl <m...@s...net>

    Radek wrote:

    > Jakie sa zarobki w Salonie Firmowym IDEI ( franchisingowym )?

    darmowy hint: czyje zarobki? (etc., etc.)

    pozdrawiam,
    mgl

  • 4. Data: 2005-01-17 20:04:44
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    Uzytkownik "mgl" <m...@s...net> napisal w wiadomosci

    > darmowy hint: czyje zarobki? (etc., etc.)
    >
    > pozdrawiam,
    > mgl

    Zarobki konsultantow. Dzis widzialem ogloszenie w GW i nie wiem czy gra jest
    warta swieczki.

  • 5. Data: 2005-01-17 22:53:08
    Od: "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl>

    Użytkownik "Radek" <R...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie sa zarobki w Salonie Firmowym IDEI ( franchisingowym )?

    Wszystko zależy od firmy będącej agentem,a zatem nie uważam, abyś uzyskal
    odpowiedz na tak ogólnie postawione pytanie.

    MM

  • 6. Data: 2005-01-18 10:34:20
    Od: "Katarzyna" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Użytkownik "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl> napisał w
    wiadomości

    > Wszystko zależy od firmy będącej agentem,a zatem nie uważam, abyś uzyskal
    > odpowiedz na tak ogólnie postawione pytanie.

    ale chyba chodziło o salony firmowe - w nich jesteś pracownikiem ptk
    centertel.
    a jeżeli chodzi o zarobki... no cóż z tego co pamiętam to praca jest na 3/4
    etatu a płaca... troche ponad 1000PLN. Do tego premie i prowizje ze
    sprzedaży.

    --
    Kasik
    GG:243137

  • 7. Data: 2005-01-18 15:40:08
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    Użytkownik "Katarzyna" <kasik.s_usuń_to@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3/4
    > etatu a płaca... troche ponad 1000PLN. Do tego premie i prowizje ze

    OK tylko to nie jest do konca salon firmow Centertela tylko franchisingowym
    czyli wlascicielem jest ktos inny a wszystko jeak w salonie firmowym
    wlacznie z napisami na zewnatrz "Salon firmowy IDEA" ok kwota brutto czy
    netto /

  • 8. Data: 2005-01-18 16:13:53
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Tak płaca zależy od dealera, ale generalnie są podobne. I zarobki jak by nie
    było są wyższe niż w przecientnym salonie. Kwota zależy od stanowiska - czy
    to kierownik, sprzedawca, obsługa posprzedażna....

  • 9. Data: 2005-01-18 16:15:34
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    Interesuje mnie ile zarabia ( + - ) sprzedawca, oraz obslua posprzedazowa ?
    (netto albo brutto )

  • 10. Data: 2005-01-18 22:59:59
    Od: "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl>

    Użytkownik "Katarzyna" <kasik.s_usuń_to@wp.pl> napisał w wiadomości
    > ale chyba chodziło o salony firmowe - w nich jesteś pracownikiem ptk
    > centertel.

    Salony firmowe moga też być własnością agenta działającego w ramach umowy
    franchisingowej.

    MM