PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie firmy informatyczne w Gdyni szukaja pracownikow

  • 1. Data: 2005-11-09 21:05:54
    Temat: Jakie firmy informatyczne w Gdyni szukaja pracownikow
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    Przegladam ogloszenia, gdzie informatyk, nie administrator, moglby w Gdyni
    znalezc prace. I ciezko. Ogloszen tyle co na lekarstwo. Czy rzeczywiscie
    Gdynia jest taka informatyczna pustynia, gdzie na razie nikt nie zatrudnia?

  • 2. Data: 2005-11-09 21:09:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gostek napisał(a):

> [...]
    > Gdynia jest taka informatyczna pustynia, gdzie na razie nikt nie zatrudnia?

    To tam nie ma Internetu?

    j.

  • 3. Data: 2005-11-09 21:38:57
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    Gdyni

    > To tam nie ma Internetu?

    madrala

    pewnie ze jest, ale jak pisze ogloszen z gdyni tyle co na lekarstwo

    zastanawiam sie czy tu tak zle jest czy zle szukam?

  • 4. Data: 2005-11-10 06:12:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gostek napisał(a):

    > madrala
    > pewnie ze jest, ale jak pisze ogloszen z gdyni tyle co na lekarstwo
    > zastanawiam sie czy tu tak zle jest czy zle szukam?

    Nie miałem na myśli ogłoszeń tylko pracę zdalną przez Internet. Może
    inaczej rozumiemy pojęcie "informatyk"? Swoją drogą z takim podejściem
    to pracy przy szorowaniu klopów nie znajdziesz.

    j.