PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to skuteczna gra wstępna ?

  • 1. Data: 2005-11-09 21:07:25
    Temat: Czy to skuteczna gra wstępna ?
    Od: "Janek" <p...@o...pl>

    Witam.
    Bardzo często po przeczytaniu ogłoszenia o pracy mam wiele pytań do
    potencjonalnego pracodawcy.Często je zadaję jeszcze przed wysłaniem
    aplikacji.Zdarza się ,że pytania pozostają bez odpowiedzi. Nie uważam ,żeby
    były bardzo dociekliwe.Trudno wysłać aplikację na stanowisko opisane jednym czy
    dwoma zdaniami np. "Dyrektora przyjmę" :)Czasami mam wrażenie ,że nikt sobie
    takich dociekliwych pytań nie życzy i poparte takim wstępem aplikacje lądują w
    koszu niejako automatycznie.Jak taki wstęp może odebrać normalnie myślacy
    pracodawca?
    Janek

  • 2. Data: 2005-11-13 19:44:26
    Temat: Re: Czy to skuteczna gra wstępna ?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Janek napisał(a):
    > Czasami mam wrażenie ,że nikt sobie
    > takich dociekliwych pytań nie życzy
    Masz dobre wrażenie. Autor ogłoszenia publikuje je po to, by móc wybrać
    osoby, którym następnie zada pytania i odpowie na pytania tych osób.
    Zadając dociekliwe pytania odwracasz ten proces, wysadzając z siodła
    autora ogłoszenia - odwracasz relację i zależność hierarchiczną, co na
    pewno autor zauważy i być może odbierze jako manipulację.

    > i poparte takim wstępem aplikacje lądują w
    > koszu niejako automatycznie.Jak taki wstęp może odebrać normalnie myślacy
    > pracodawca?
    Jeśli aplikacja ląduje w koszu, to dlatego, że nie przedstawia ona, z
    punktu widzenia pracodawcy, dużej wartości. Mowa oczywiście o normalnie
    myślących pracodawcach, tzn. takich, których ego nie cierpi nadmiernie w
    wyniku Twojego zachowania lub nie traktują osobiście Twojej manipulacji.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-11-14 11:24:34
    Od: p...@o...pl