PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyka zdalnie

  • 1. Data: 2005-11-09 15:15:28
    Temat: praktyka zdalnie
    Od: chelbek1 <c...@g...pl>

    Witam

    Czy komuś jest wiadomo coś na temat praktyk zdalnie?
    W dziedzinie grafika, skład tekstu.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-11-09 16:02:02
    Temat: Re: praktyka zdalnie
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Witam
    >
    > Czy komuś jest wiadomo coś na temat praktyk zdalnie?
    > W dziedzinie grafika, skład tekstu.

    Raczej nikt nie robi praktyk zdalnie. Umiesz cos to bierz sie za prace, nie
    umiesz ucz sie ;)
    Jarod

  • 3. Data: 2005-11-09 16:11:20
    Od: chelbek1 <c...@g...pl>

    Masz racje, ale szukam możliwośći podszlifowania umiejętności. Poki co
    skończyłem kurs Operatora DTP i tyle. Prace mam wiec nie szukam czegoś
    na stałe.
    Szukam osoby która "podzieli sie wiedzą", za to oferuje swoją pomoc przy
    realizaji projektów, wiec obie strony powinny być usatysfakcjonowane.

  • 4. Data: 2005-11-09 17:47:45
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Szukam osoby która "podzieli sie wiedzą", za to oferuje swoją pomoc przy
    > realizaji projektów, wiec obie strony powinny być usatysfakcjonowane.

    Ja pracuje jako programista, dopoki szukalem praktyk bylem bezrobotny :) A
    potem, to juz jakos poszlo :)
    Jarod