PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się pracuje w IT

  • 11. Data: 2006-10-29 18:35:50
    Temat: Re: Jak się pracuje w IT
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Merlin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ei2hs3$fio$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    Moja proba uruchomienia podobnego serwisu troche zawiodla.

  • 12. Data: 2006-10-29 19:29:47
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    warto by przejrzeć co najmniej panoramę firm (www.pf.pl) i znaleźć
    przynajmniej podstawowe firmy z regionów. tak jakos mi sie nasuneło, nie
    wiem zuoełnie dlaczego :)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 13. Data: 2006-10-29 19:51:10
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    Nie wiem co z tego jest dodane
    Trojmiasto: MarIT, Lufthansa systems poland, intel, GE Infrastructure
    security,
    GE Money Bank, Playsoft, WP, Computerland, Sprint, AidemMedia,
    H and S, Platan,Eurino, Norten Group , Gratka, PanoramaInternetu
    pewnie jeszcze sobie cos przypomne :)
    Firmy nie tylko z czystego IT, ale zatrudniaja programistow.

  • 14. Data: 2006-10-29 21:00:41
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > warto by przejrzeć co najmniej panoramę firm (www.pf.pl) i znaleźć
    > przynajmniej podstawowe firmy z regionów. tak jakos mi sie nasuneło, nie
    > wiem zuoełnie dlaczego :)

    Ludzie! Litości, niech firmę dodaje ten kto chce dodać swoje uwagi. Po
    diabła lista firm z brakiem jakichkolwiek komentarzy? Chyba, że to konkurs
    kto zna więcej firm?

    Moja rada: umożliwić dodawanie firm (ewentualnie na podstawie napisanego
    komentarza dodawać ręcznie lub automatycznie firmę).

  • 15. Data: 2006-10-29 21:57:07
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> napisał w wiadomości
    > warto by przejrzeć co najmniej panoramę firm (www.pf.pl) i znaleźć
    > przynajmniej podstawowe firmy z regionów. tak jakos mi sie nasuneło, nie
    > wiem zuoełnie dlaczego :)

    Tam od razu PF, liste spolek z branzy notowanych na gieldzie...

    sz.

  • 16. Data: 2006-10-29 21:57:20
    Od: Anna Woźniak <a...@e...pl>

    yale napisał(a):

> [...]
    >
    > Moja rada: umożliwić dodawanie firm (ewentualnie na podstawie napisanego
    > komentarza dodawać ręcznie lub automatycznie firmę).

    Witam, dla każdego miasta istnieje forum które się nazywa "Pozostałe
    firmy z branży IT w /nazwa miasta/". Proszę na tym forum umieszczać
    propozycje nowych firm wraz z uwagami.
    Pozdrawiam,
    Ania Woźniak

    P.S. Dziękuję za uwagi

  • 17. Data: 2006-10-29 21:59:53
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 29 Oct 2006 22:00:41 +0100, yale napisał(a):

    > Moja rada: umożliwić dodawanie firm (ewentualnie na podstawie napisanego
    > komentarza dodawać ręcznie lub automatycznie firmę).

    Bardzo trafna uwaga :)
    Podpisuje sie pod tym obiema rekami.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 18. Data: 2006-10-29 22:11:52
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

  • 19. Data: 2006-10-30 06:50:39
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    oFirmie.info wrote:
    > Użytkownik "Merlin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moja proba uruchomienia podobnego serwisu troche zawiodla.

    Nie przeczytales widocznie wszystkich dyskusji, jakie sie na ten temat
    toczyly i/lub nie wyciagnales wnioskow.

    Pozwole sobie jeszcze raz strescic swoja opinie nt. sposobu rozwoju
    takiego serwisu.

    Po pierwsze, musi zostac przekroczona masa krytyczna wpisow, bo to
    przekona ludzi o pozytecznosci bazy i da im nadzieje, ze ich wpis
    (ktorym sie moga komus narazic) ktos przeczyta, poczytanie cudzych
    opinii doda odwagi do wyrazenia wlasnej. Sposobem na to jest zebranie
    licznych opinii, ktore juz zostaly wyrazone - na ppd, na forum GW
    "Praca" - w tych dwoch miejscach spokojnie znajdzie sie z ostatnich 3
    lat ponad setka ocen roznych firm, a takie cytaty z zamieszczeniem linka
    do zrodla wolno zamieszczac. Oczywiscie to masa pracy, a niestety
    ludziom podejmujacym proby stworzenia takiego serwisu nie chce sie w
    niego wiele inwestowac.

    Po drugie, jak juz bedzie oceniona z setka firm lub wiecej (a byloby
    super, gdyby po drodze ktos sie obrazil i wywolal awanture), to pisze
    sie komunikat i wysyla do mediow zajmujacych sie tematyka. To powinno
    wystarczyc w kwestii popularyzacji - pod warunkiem, ze ktos porzadnie
    napisze wyslana do mediow informacje. Oczywiscie oprocz tego promocja w
    sygnaturkach itp. Na pewno nie bezczelna i graniczaca ze spamem promocja
    w postaci osobnych postow na grupy.

    Po trzecie, a wlasciwie po pierwsze, usability, ale temat na za dlugi post.

    Po czwarte, IMHO osoba lub organizacja prowadzaca serwis powinna
    wystepowac jawnie, zwlaszcza, jesli same opinie moga byc anonimowe.
    Osoba ta oczywiscie nie bierze odpowiedzialnosci prawnej za publikowane
    przez innych tresci, cenzuruje tylko wulgaryzmy czy wpisy ponizej
    przyjetego poziomu. Jednak nazwisko (nawet nieznane) nadaje wiarygodnosc
    serwisowi - zarowno ludziom piszacym do niego, jak i czytajacym.

    I po piate, przez co najmniej rok poczatkowej dzialalnosci serwisu
    powinien miec on charakter calkowicie niekomercyjny, bez reklam -
    reklamy na wczesnym etapie rozwoju takiej inicjatywy niszcza
    wiarygodnosc (ktos to robi dla zarobku, a nie dla misji).

    Inna sprawa to nazwa, powinna mowic od razu, o co chodzi. ofirmie.info
    kojarzy sie jednoznacznie z komercyjnym katalogiem biznesowym, a nie
    zbiorem opinii o pracodawcach.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 20. Data: 2006-10-31 09:58:43
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Anna Woźniak napisał(a):
    > Zapraszam do odwiedzenia nowego portalu poświęconego pracy w IT.
    > http://eoe.pl ,

    Co do listy firm - wydaje mi się, że albo powinno być na zasadzie - kto
    chce ocenić, ten dodaje firmę, albo wypisujemy wszystkie (przytłaczającą
    większość) z danego okręgu... W Krakowie jest blisko 300 firm
    zajmujących się w całości lub częściowo IT, a w vortalu (bo nie jest to
    portal) zaledwie kilka...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka