PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy dac wypowiedzenie?

  • 1. Data: 2006-10-27 13:57:28
    Temat: kiedy dac wypowiedzenie?
    Od: "Julenczyk" <j...@g...com>

    Witam serdecznie,

    Umowa na czas nieokreslony - okres wypowiedzenie 3 miesiace.

    Czy wypowiedzenie mam zlozyc ostatniego dnia miesiaca, gdyz licza
    sie pelne 3 miesiace od 1-go danego miesiaca? Czy jesli dam je z
    poczatkiem, albo z polowa miesiaca i tak liczy sie okres 3
    miesiecy na wypowiedzeniu od 1-go kolejnego miesiaca?

    Pozdrawiam

    J.

  • 2. Data: 2006-10-27 14:15:58
    Temat: Re: kiedy dac wypowiedzenie?
    Od: "ap1000" <a...@g...pl>

    3 miesiące od 1-go kolejnego miesiąca.

  • 3. Data: 2006-10-27 22:19:09
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Uzytkownik "Julenczyk" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > poczatkiem, albo z polowa miesiaca i tak liczy sie okres 3
    > miesiecy na wypowiedzeniu od 1-go kolejnego miesiaca?

    daj kiedy chcesz

    na chu* czekac 3 miechy