PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się pracuje w IT

  • 1. Data: 2006-10-28 18:52:19
    Temat: Jak się pracuje w IT
    Od: Anna Woźniak <a...@e...pl>

    Zapraszam do odwiedzenia nowego portalu poświęconego pracy w IT.
    http://eoe.pl ,
    Pozdrawiam,
    Ania Woźniak

  • 2. Data: 2006-10-28 20:44:11
    Temat: Re: Jak się pracuje w IT
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Anna Woźniak wrote:
    > Zapraszam do odwiedzenia nowego portalu poświęconego pracy w IT.
    > http://eoe.pl ,

    Aniu,

    odwiedziłem, a tam contentu brak, portal to chyba też nieodpowiednie
    słowo (bo ani sobie pogody nie sprawdzę, ani darmowego konta e-mail nie
    założę). Ale pomysł ciekawy, tylko treści, treści nie ma...

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2006-10-28 20:46:08
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    mgl wrote:

> [...]
    > słowo (bo ani sobie pogody nie sprawdzę, ani darmowego konta e-mail nie
    > założę). Ale pomysł ciekawy, tylko treści, treści nie ma...

    No i wybór firm w "Opiniach" powinien chyba zrobić ktoś bardziej z
    branży, bo wielu dużych i znanych firm z Warszawy, Krakowa i Wrocławia
    tam nie ma, są za to lokalne firemki-mikrusy, zatrudniające kilkanaście
    osób.

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2006-10-29 08:01:58
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    W Krakowie przydaly by sie jeszcze firmy (z tych wiekszych)
    Sabre
    IBM

  • 5. Data: 2006-10-29 08:37:25
    Od: Anna Woźniak <a...@e...pl>

    Zdzisiek napisał(a):
    > W Krakowie przydaly by sie jeszcze firmy (z tych wiekszych)
    > Sabre
    > IBM
    >
    > Użytkownik "Anna Woźniak" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    Dzięki za uwagę, IBM i Sabre dodałam,
    Pozdrawiam,
    Ania Woźniak

  • 6. Data: 2006-10-29 09:48:01
    Od: Bartek <b...@i...pl>

    Anna Woźniak napisał(a):
    > Zapraszam do odwiedzenia nowego portalu poświęconego pracy w IT.
    > http://eoe.pl ,
    > Pozdrawiam,
    > Ania Woźniak

    Do Katowic dodaj firme Kamsoft ;-)

  • 7. Data: 2006-10-29 10:47:41
    Od: Anna Woźniak <a...@e...pl>

    Bartek napisał(a):

    > Do Katowic dodaj firme Kamsoft ;-)
    Wielkie dzięki za uwagę, firma dodana :)
    Pozdrawiam,
    Ania Woźniak

  • 8. Data: 2006-10-29 15:34:34
    Od: Merlin <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Anna Woźniak napisał:

    > Zapraszam do odwiedzenia nowego portalu poświęconego pracy w IT.
    > http://eoe.pl ,
    > Pozdrawiam,
    > Ania Woźniak

    Lublin