PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w służbie cywilnej - KGPolicji

  • 1. Data: 2006-10-28 11:18:25
    Temat: Zarobki w służbie cywilnej - KGPolicji
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Witajcie,
    kilka godzin googlowania, badanie serwisu www.abc.com.pl i nic.
    Ile zarabia podreferendarz, referent w służbie cywilnej, konkretnie w
    Komendzie Głównej Policji. Może link do jakiegoś zarządzenia,
    rzporządzenia.
    Dzienniki Urzędowe KGP już przeczytałem z www.policja.pl - nie ma

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 2. Data: 2006-10-28 14:22:59
    Temat: Re: Zarobki w służbie cywilnej - KGPolicji
    Od: "Bartek" <b...@a...pl>

> [...]
    > Ile zarabia podreferendarz, referent w służbie cywilnej, konkretnie w
    > Komendzie Głównej Policji. Może link do jakiegoś zarządzenia,

    Jestes pewny, ze chcesz pracowac w SC w Policji? Tak naprawde nie jest to
    oplacalne - nie masz przywileji sluzb mundurowych, po prostu zero. Swego
    czasu zastanawialem sie nad podobnym wyborem i rozmawialem ze znajomymi
    policjantami i wybili mi to z glowy.
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

    Pozdrawiam
    B.Z.

  • 3. Data: 2006-10-28 16:23:27
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    zarobki zaleza od grupy zaszerogowania ale do wygorowanych raczej nie naleza

    zalezy od stanowiska ale w przedziale 700-1100 netto

    pewnie wyzsze tez sie trafiaja ale to jest tez zalezne od stazu pracy w KP i
    od zajmo2wanego stanowiska

    a co do przywilejow to zawsze masz legitymacje pracownika policji i z tego
    tytulu mozesz sie leczyc w szpitalach MSWiA oraz tak nieoficjalnie nie
    placisz mandatow i jezdzisz komunikacja zbiorowa za darmo

  • 4. Data: 2006-10-28 17:00:40
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 28 Oct 2006 18:23:27 +0200, Kris napisał(a):

    > a co do przywilejow to zawsze masz legitymacje pracownika policji i z tego
    > tytulu mozesz sie leczyc w szpitalach MSWiA oraz tak nieoficjalnie nie
    > placisz mandatow i jezdzisz komunikacja zbiorowa za darmo

    trochę interesuję się pracą w służbie cywilnej, ale o jakiejś legitymacji
    do jeżdżenia komunikacją zbiorową za darmo to nie słyszałem (nawet
    nieoficjalnie)

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 5. Data: 2006-10-29 12:59:24
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    Sat, 28 Oct 2006 19:00:40 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@u...gazeta.pl> wrote:

    > trochę interesuję się pracą w służbie cywilnej, ale o jakiejś legitymacji
    > do jeżdżenia komunikacją zbiorową za darmo to nie słyszałem (nawet
    > nieoficjalnie)

    Ja słyszałem - w komunikacji miejskiej np. pokazujesz ewentualnemu
    kontrolerowi legitymację policyjną i tyle. Ponoć nie nalegają
    wtedy na okazanie jeszcze biletu...

    --
    Andrzej Rumin

  • 6. Data: 2006-10-29 16:51:16
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    no dokladnie
    to nie jest legitymacja do jazdy komunikacja tylko generalnie legitymacja
    pracownika policji ktora ewentualnie mozesz wykorzystac w komunikacji
    miejskiej i po okazaniu ktorej o bilet nie pytaja ale to tak nieoficjalnie

    Użytkownik "Andrzej Rumin" <r...@h...spam.data.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrnek99dc.3gg.rumin@workstation.crazynet...

  • 7. Data: 2006-10-29 18:00:35
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia 29 Oct 2006 13:59:24 +0100, Andrzej Rumin napisał(a):

    > Ja słyszałem - w komunikacji miejskiej np. pokazujesz ewentualnemu
    > kontrolerowi legitymację policyjną i tyle. Ponoć nie nalegają
    > wtedy na okazanie jeszcze biletu...

    Legitymację policyjną owszem, policjant-funkcjonariusz zawsze może być na
    służbie jako wywiadowca, aczkolwiek wg taryfy warszawskiej tylko
    umundurowani jeżdżą gratis,

    ale czy pracownik cywilny policji... ?????

    We Wrocławiu ponoć jest niepisana umowa, że Strażnicy Miejscy bez biletu
    jeżdżą i w mundurach, co oczywiste i bez mundurów też.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 8. Data: 2006-10-29 18:01:41
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 29 Oct 2006 17:51:16 +0100, Kris napisał(a):

> [...]
    > pracownika policji ktora ewentualnie mozesz wykorzystac w komunikacji
    > miejskiej i po okazaniu ktorej o bilet nie pytaja ale to tak nieoficjalnie

    jednak jeśli zapytają się o bilet to wtedy... no własnie...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 9. Data: 2006-10-29 19:27:29
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    powiem wprost
    kanary przymykaja oko jak pokazesz legitymacje
    nie wnikalem nigdy czy robia to swiadomie czy nie ale nigdy mi sie nie
    zdarzylo aby pytali mnie o bilet
    ale to byly dawne czasy teraz juz tam nie pracuje

  • 10. Data: 2006-10-29 20:31:58
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    Sun, 29 Oct 2006 19:00:35 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@u...gazeta.pl> wrote:

    > Legitymację policyjną owszem, policjant-funkcjonariusz zawsze może być na
    > służbie jako wywiadowca, aczkolwiek wg taryfy warszawskiej tylko
    > umundurowani jeżdżą gratis,
    >
    > ale czy pracownik cywilny policji... ?????

    Było w końcu napisane, że "nieoficjalnie" i przedpiśca pisał o tym
    razem z niepłaceniem mandatów.

    Więc na pewno "nie może" (nie wolno mu), ale tak się robi i tyle.
    Na dyskoteki i do innych klubów policjanci tez wchodzą za darmo - na
    legitymację - i nikt ich nie pyta, czy są aby akurat na służbie czy nie.

    Jeśli legitymacja cywilnego pracownika policji wystarczająco przypomina
    legitymację policyjną, to raczej nikt okazicielowi kłód pod nogi
    rzucał nie będzie.

    --
    Andrzej Rumin