PracaGrupypl.praca.dyskusje › przerwa sniadaniowa

  • 1. Data: 2006-10-27 19:40:48
    Temat: przerwa sniadaniowa
    Od: "real" <p...@l...com.pl>

    Czy "przerwe sniadaniowa" zawsze wlicza sie do godzin pracy?

  • 2. Data: 2006-10-27 19:58:20
    Temat: Re: przerwa sniadaniowa
    Od: "Ropuszka" <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "real" napisal

    > Czy "przerwe sniadaniowa" zawsze wlicza sie do godzin pracy?

    Tak.
    Musisz chyba luknac do regulaminu pracy, która okresla, ile taka przerwa
    wynosi.
    U mnie jest to np. 15 minut.
    Ale sa przeciez instytucje, gdzie wlicza sie "lunche" itp., to na pewno
    bedzie to wiecej minutek.

    Pozdr.
    Umeko

  • 3. Data: 2006-10-27 22:21:45
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Uzytkownik "real" <p...@l...com.pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > Czy "przerwe sniadaniowa" zawsze wlicza sie do godzin pracy?

    zawsze o ile w czasie tej przerwy nie wpierdolisz 15 hamburgerow, 20 kebabow
    donnerow, 25 kebabow durum, 30 shawarm, 35 pizzy, 40 schabowych z surowka,
    45 kebabburgerow, 50 cheseburgerow ;);)

  • 4. Data: 2006-10-28 08:21:41
    Od: "real" <p...@l...com.pl>

    Małe sprostowanie

    Ależ proszę was Ropuszka i Rs

    Nie pytałem się ile wynosi czas przerwy i co można w jej czasie
    skonsumować.:)

    Na zachodzie słyszałem, że pracodawca nie ma obowiązku wliczać
    "przerwy śniadaniowej" do czasu pracy. Pracownik niema płacone za
    przerwę w pracy.

    I obiło mi się o uszy, że w naszym kraju też coś takiego jest lub
    ma być.

    Czy ktoś coś o tym wie?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-10-28 09:04:13
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "real" <p...@l...com.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > przerwę w pracy.
    > I obiło mi się o uszy, że w naszym kraju też coś takiego jest lub

    Wie KP ;)
    Wg przepisów, jeżeli pracownik ma na dany dzień czas pracy ustalony na
    minimum 6 godzin, to przysługuje mu przerwa 15 minutowa wliczana do
    czasu pracy. Czy w tym czasie zje sobie śniadanie, obiad, czy kolację,
    czy pogapi się w sufit to od pracownika będzie zależało.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --