PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak najszybsze wypowiedzenie umowy o pracę na okres próbny

  • 11. Data: 2006-05-14 12:44:35
    Temat: Re: Jak najszybsze wypowiedzenie umowy o pracę na okres próbny
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    news:6upd62trcg506h6e1mj4bmmmf3avkhcd1s@4ax.com...
    > Pięknego dnia Sun, 14 May 2006 07:36:10 +0200, "sg"
    > <s...@p...onet.pl> zakodował:

    > Zatem pracodawca nie dopełnił swojego podstawowego obowiązku - nie
    > podpisaliście umowy o pracę najpóźniej w dniu jej rozpoczęcia a to
    > jest podstawa do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia
    > (czyli natychmiast).
    > Piszesz pisemko o tym i wysyłasz poleconym albo w oddajesz w
    > sekretariacie z potwierdzeniem wpływu na sowjej kopii, robisz w tył
    > zwrot i tyle Cię widzieli.

    nie wiem jak jest to praca, ale przyjmujac ze odpowiedzialna to ni etrobilbym
    tego. Piszac pismo dajemy dowod ze jednak jakas umowa miedzy nimi byla. Lepiej
    zadzwonic do szefa i powiedziec ze nei chce pracowac a skoro nie ma zadnej
    pisemnej umowy....

  • 12. Data: 2006-05-14 13:02:24
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 14 May 2006 14:44:35 +0200, "the_foe"
    <t...@W...pl> zakodował:

> [...]
    >zadzwonic do szefa i powiedziec ze nei chce pracowac a skoro nie ma zadnej

    I wtedy pracujesz na czarno przez dwa tygodnie (bez ubezpieczenia) i
    pewnie bez wypłaty.

    Jak piszesz pisemko, to znaczy że pracowałeś, na legalu - tylko
    pracodawca nie wywiązywał się ze swoich obowiązków i umowa uległa
    rozwiązaniu.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 13. Data: 2006-05-14 14:08:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e478nl$s5s$1@news.dialog.net.pl the_foe
    <t...@W...pl> pisze:

    > Piszac pismo dajemy dowod ze jednak jakas umowa miedzy
    > nimi byla.
    Pisząc pismo nie dajemy dowodu na nic.

    Jotte

  • 14. Data: 2006-05-14 14:08:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:4hae62lnfsekhbslceq58gnvjetn017dhp@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > Jak piszesz pisemko, to znaczy że pracowałeś, na legalu - tylko
    > pracodawca nie wywiązywał się ze swoich obowiązków i umowa uległa
    > rozwiązaniu.
    Nie, to znaczy tylko, że napisałeś pisemko. Nic poza tym.

    Jotte

  • 15. Data: 2006-05-15 07:31:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:4hae62lnfsekhbslceq58gnvjetn017dhp@4ax.com Kaizen

    > Nie, to znaczy tylko, że napisałeś pisemko. Nic poza tym.

    W razie jakiegokolwiek sporu jest dokumentacja.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl