PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sadzicie o firmie Euro-Sparcard prosze rzeczowa dyskusje

  • 1. Data: 2006-05-13 13:15:47
    Temat: Co sadzicie o firmie Euro-Sparcard prosze rzeczowa dyskusje
    Od: "Pablos" <p...@i...pl>

    Witam tak jak w temacie

    Spotkal sie juz ktos z ta firma i czy to co opowiadaja na spotkanich jest
    czegos warte czy tylko tak kreca aby nalapac przedstawicieli ?

  • 2. Data: 2006-05-15 11:58:48
    Od: "budry" <d...@c...pl>

    Pablos napisał(a):
    > Witam tak jak w temacie
    >
    > Spotkal sie juz ktos z ta firma i czy to co opowiadaja na spotkanich jest
    > czegos warte czy tylko tak kreca aby nalapac przedstawicieli ?

    W Szczecinie jest spore zainteresowanie ,byłem na 2 spotkaniach i
    napisałem posta na grupie Szczecińskiej.
    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.szczecin
    /browse_thread/thread/a4970307d9931ec1/0d6bf7459d20f
    59c?lnk=st&q=EURO+SPARCARD&rnum=1#0d6bf7459d20f59c