PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Ja tez stad spadam" - bombowy artykul z gazeta.pl

  • 41. Data: 2004-03-26 10:19:25
    Temat: Re: prośba
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c3u3t0$4ck$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak się czasem zastanawiam, ilu na tym forum "pokrzywdzonych" pracodawców
    > frustratów z podciętymi skrzydłami (lub ich krewnych).

    Oj calkiem sporo, przeciez ludzi, ktorzy nie maja pracy
    nie stac na buszowanie po internecie.

> [...]
    > Nie wystarczy wyprodukować - trzeba jeszcze sprzedać. Zachodni producenci
    > zapchaliby magazyny w Polsce jeszcze bardziej, ale po pierwsze zapłacą
    > karę za nadmierne zapasy :)), a po drugie chyba nie są idiotami i wiedzą,
    > że biedni im większego ruchu w interesie nie zrobią.
    > Tymczasem jak Polska długa i szeroka, biegnie wołanie o coraz
    sprawniejszych
    > sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Dlaczego? No bo sytuacja jest
    taka
    > jak pisał kolega ze Szczecina: wszyscy wszystko wszystkim chcą sprzedać, a

    Jak najbardziej zgadzam sie.
    I na wage zlota przedstawiciel, ktory mimo wszystko wmowi biednemu kupno
    towarow/uslug.

    > Podziwiam upór niektórych moich oponentów w namawianiu mnie do założenia
    > firmy lub wyjazdu za granicę. Jeżeli to takie wpaniałe rozwiązanie dla
    > każdego, to dlaczego sami tego nie zrobią, tylko siedzą na etacie lub
    > na pracach zleconych :)) ?

    Najlepiej zeby sami otworzyli firme i zatrudnili tego, ktorego namawiaja do
    zalozenia firmy.

    Klus