PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Ja tez stad spadam" - bombowy artykul z gazeta.pl

  • 31. Data: 2004-03-24 22:14:55
    Temat: Re: prośba
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy prawa ekonomii to pozwalanie ludziom na glodowanie?

    Tam glodowanie. Z glodu w Polsce jeszcze nikt nie umarl.

  • 32. Data: 2004-03-25 08:05:53
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Niedlugo takie osoby nazwa terrorystami.

    Tak się czasem zastanawiam, ilu na tym forum "pokrzywdzonych" pracodawców
    frustratów z podciętymi skrzydłami (lub ich krewnych).

    > Pewnie mu chodzilo o takie wymyslone, ktore pozwalaja na
    > wykorzystywanie pracownikow a sobie fundowanie
    > tego na co inni nie moga sobie pozwolic.

    Jeżeli tak jest faktycznie, to przedsiębiorca podejrzewał najemnego o to,
    że jest przedsiębiorcą :))

    > Widzial ktos rzeczywiste krzywe popytu i podazy?

    Pewnie nie, bo większość teorii moich oponentów nie uwzględnia tego,
    że coraz więcej konsumentów ma jedynie na dobra podstawowe.
    Moi oponenci pracują i kupują, no i luzik. No a jak ktoś nie pracuje i nie
    kupuje, to wypisują, że to jego wina - niech idzie do pracy :)), lub założy
    firmę :)))) lub spada za granicę :)))))).
    Nie bez kozery większość ofert pracy dotyczy domo i firmokrążców.
    Nie wystarczy wyprodukować - trzeba jeszcze sprzedać. Zachodni producenci
    zapchaliby magazyny w Polsce jeszcze bardziej, ale po pierwsze zapłacą
    karę za nadmierne zapasy :)), a po drugie chyba nie są idiotami i wiedzą,
    że biedni im większego ruchu w interesie nie zrobią.
    Tymczasem jak Polska długa i szeroka, biegnie wołanie o coraz sprawniejszych
    sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Dlaczego? No bo sytuacja jest taka
    jak pisał kolega ze Szczecina: wszyscy wszystko wszystkim chcą sprzedać, a
    nikt nie kupuje - bo nie ma za co.

    Podziwiam upór niektórych moich oponentów w namawianiu mnie do założenia
    firmy lub wyjazdu za granicę. Jeżeli to takie wpaniałe rozwiązanie dla
    każdego, to dlaczego sami tego nie zrobią, tylko siedzą na etacie lub
    na pracach zleconych :)) ?

    Marek

  • 33. Data: 2004-03-25 08:41:36
    Temat: Re: Polska krajem lekarzy, ekonomistów i polityków ... amatorów
    Od: "Marcin Banach" <m...@t...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bdg260p7lqh5dcf87iojnp27upbf8orpe3@4ax.com...
    > Pięknego dnia Wed, 24 Mar 2004 02:47:54 +0000 (UTC), osobnik ukrywajacy
    sie
    > pod pseudonimem " Marek" <m...@N...gazeta.pl> w wiadomosci

    > [ciach]
    >
    > pl.soc. wrozki sa obok.
    >
    > Pewnie. Mamy do wyboru
    > 1. znajomego, o ktorym wiemy co robił, co wie, ufamy mu
    > 2. nieznajomego z cv
    >
    > Wybierzmy nieznajomego, co tam, ryzyk-fizyk. W koncu ryzykujemy tylko
    > istnienie firmy.

    To życzę Ci takiego zmiennika znajomka. I jeszcze dobrze go przyucz do
    pracy, bo następny znajomek czeka.

    Marcin Banach

  • 34. Data: 2004-03-25 09:00:26
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Thu, 25 Mar 2004 09:41:36 +0100, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "Marcin Banach" <m...@t...olsztyn.pl> w wiadomosci
    <c3u64e$s7l$1@nemesis.news.tpi.pl> napisal/a:

    >To życzę Ci takiego zmiennika znajomka. I jeszcze dobrze go przyucz do
    >pracy, bo następny znajomek czeka.

    Przyuczac? Po co, skoro wybralem znajomego to wiem co on potrafi. Takiemu
    znajomego co nic nie potrafi/ma niepasujce do stanowiska kwalifikacje
    napewno nie proponowalbym stanowiska. Na glowe nie upadlem.

    Przemek

  • 35. Data: 2004-03-25 09:13:23
    Od: "Marcin Banach" <m...@t...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:mn7560dlu4o4m0ft7ruu0s58v526otmvkr@4ax.com...
> [...]
    > znajomego co nic nie potrafi/ma niepasujce do stanowiska kwalifikacje
    > napewno nie proponowalbym stanowiska. Na glowe nie upadlem.
    To żyjemy w innych krajach.

  • 36. Data: 2004-03-25 14:16:57
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Tam glodowanie. Z glodu w Polsce jeszcze nikt nie umarl.

    Hmm. Jesteś pewien? Tego typu statystyki są tak wstydliwe dla polityków, że
    docierają do szerszych mediów dopiero jak osiągają większą powtarzalność.
    Jeszcze wcale nie tak dawno temu, w Polsce ludzie nie umierali z zimna.
    Nie było również tylu głodnych co obecnie, a zwłaszcza głodnych dzieci.
    Dopóki będę mieć dostęp do internetu, będę odwiedzał Polską Stronę
    Głodu.

    Marek

  • 37. Data: 2004-03-25 14:31:50
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Marcin Banach <m...@t...olsztyn.pl> napisał(a):

    > To żyjemy w innych krajach.

    A ja myślałem (i czytałem), że tylko budżetówka jest rezerwatem firm
    z rekrutacją rodzinno-znajomo-przyjacielską :))

    Marek

  • 38. Data: 2004-03-25 15:01:06
    Temat: Re:
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeżeli tendencja będzie lokalna, a produkt sprzedawany globalnie [no
    > może w skali kraju], to zatrudni 40
    Ten numer nie przejdzie. Nie będzie mu się chciało wypełniać następnych
    30 kompletów dokumentów dla ZUS i US, lub płacić więcej księgowemu za prace
    zlecone :)

    > ... zmienią się tylko ceny wraz ze
    > spadkiem zdolności nabywczej konsumentów, ale bagienko kryzysu
    > pozostanie na swoim miejscu. ;)

    Zwolennicy Solidarności nie chcieli kartek (na zakup towarów)- no to
    nie mają. Chcieli pełnych półek - no to mają. Strajkowali bo nie chciało
    im się pracować - no to teraz mało kto z nich ma pracę :)
    Szybkie zapełnienie półek okazało się genialnie proste: ceny unijne,
    a dochody z trzeciego świata lub wcale.
    W pierwszych latach upojeni zwycięstwem "S" (i nie tylko) nawet wyrzucani
    na bruk krzyczeli niech żyje i podnosili ręce w geście "V" :)
    Wytrzeźwieli dopiero jak się zasiłek skończył :))

    Marek

  • 39. Data: 2004-03-26 10:12:38
    Temat: Re: Re:
    Od: <k...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c3t1ja$anp$1@news.onet.pl...

    > A zysk? Co znowu Klus tworzysz?

    Jaki?
    Wskaz, skad ten zysk maja miec te wszystkie firmy?

    Klus

  • 40. Data: 2004-03-26 10:14:13
    Od: <k...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c3t1mj$ge9$1@news.onet.pl...

    > Tam glodowanie. Z glodu w Polsce jeszcze nikt nie umarl.

    Jestes pewny?

    A smierc ludzi w innych panstwach, to juz nie
    na podstawie praw ekonomii?

    Klus