PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarabiaj 1000-5000zl miesiecznie - uczciwa praca i powazne pieniadze!!!

  • 1. Data: 2004-02-28 23:30:29
    Temat: zarabiaj 1000-5000zl miesiecznie - uczciwa praca i powazne pieniadze!!!
    Od: "program21" <p...@o...pl>

    "pracownik do obsługi email poszukiwany!!! Praca w domu 10 - 15 godzin
    tygodniowo według twojego rozkładu!

    Nie potrzeba żadnych przedpłat, zaliczek, zadatków ani rat gotówkowych ,
    płatnych z góry.

    Zarobisz 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w
    pełnym wymiarze czasu. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line! Wszystkiego,
    czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci e-mail oraz
    chęć dokonania zmiany!
    Skontaktuj się: p...@o...pl

  • 2. Data: 2004-02-29 01:04:05
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    program21 wrote:

    > Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci
    > e-mail oraz chęć dokonania zmiany!

    Ale zmiany w czym ? Obciążeniu serwerów SMTP... ? :>

    --
    NIEPozdrawia m.

  • 3. Data: 2004-02-29 09:00:36
    Od: "KaRoL" <k...@N...iza.one.pl>

> [...]
    > pełnym wymiarze czasu. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line!
    > Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci

    www.ntg.one.pl ;) mysle ze zainteresuje cię to....

    * Karol * Linux Registred User : 333935 *
    k...@N...iza.one.pl * EKG : 217796 *

  • 4. Data: 2004-02-29 09:01:19
    Od: "KaRoL" <k...@N...iza.one.pl>

    oh sorry http://ntg.one.pl ;)

  • 5. Data: 2004-02-29 09:22:14
    Od: "J.ace.k" <u...@o...pl>

    Użytkownik "KaRoL" <k...@N...iza.one.pl> napisał w źródłowej wiadomości

    > oh sorry http://ntg.one.pl ;)
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > * Karol * Linux Registred User : 333935 *
    > k...@N...iza.one.pl * EKG : 217796 *

    PLONK KRETYNIE - wysttarczyło wyłać mu na priv. Przez ciebie musiałem
    zamknąć wszystkie okna.

  • 6. Data: 2004-02-29 09:44:25
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "J.ace.k" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > PLONK KRETYNIE - wysttarczyło wyłać mu na priv. Przez ciebie musiałem
    > zamknąć wszystkie okna.

    To ty otwierasz takie linki? :))))
    Wyraznie nie bylo adresowane do ciebie.
    Nie PLONK tylko ROTFL :)

    ---

  • 7. Data: 2004-02-29 11:10:45
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl

  • 8. Data: 2004-02-29 11:20:49
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "KaRoL" <k...@N...iza.one.pl> napisał w wiadomości

    > oh sorry http://ntg.one.pl ;)
    >

    > --
    Poszło do Abuse

  • 9. Data: 2004-02-29 12:28:24
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    Wszystkiego,
    > czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci e-mail oraz

    a opłacisz mi ZUS ??

    pozdr
    Krzysiek