PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z pracą nie zawsze OK...

  • 1. Data: 2004-02-28 21:40:11
    Temat: Z pracą nie zawsze OK...
    Od: "J." <a...@p...onet.pl>

    Chcialam sie podzielic moim ostatnim doswiadczeniem i poznac opinie
    Grupowiczow,

    Otoz dostalam prace jakies 2 tygodnie temu...
    W dobie bezrobocie w Polsce powinno sie brac pierwsza lepsza prace (aby sie
    "zahaczyc", no a pozniej ewentualnie szukac czegos innego - taka
    przynajmniej jest opinia ogolna). Przyznam, ze praca nie byla pierwsza
    lepsza, bo to bylo na stanowisku asystentki dyrektora...brzmi dumnie:-).
    Firma oplacila mi badania lekarskie, wszystko pieknie, i zaczelam pracowac.
    Po dwoch tygodniach dostaje tygodniowe wypowiedzenie (bylam na okresie
    probnym 3 miesiace) pod takim pretekstem, ze firma nie ma jednak
    pieniedzy.....Dodam, ze w pracy wszystko bylo OK, nie robilam zadnych
    pomylek, gaf, nie bylo zadnych problemow, itp., ludziej bardzo mili i
    sympatyczni.

    Co o tym sadzicie ? Czy to powazna firma (mysle, ze nie...) ? Czy taka teraz
    jest praktyka firm ? A moze podstawia sobie kogos bardziej znajomego (kto
    np. w tym czasie jak zaczynalam prace ta bardziej "znana osoba" nie mogla
    podjac pracy z innych wzgledow....np pracowala jeszcze w innej firmie) ?

    Chetnie poznam komentarze i opinie Grupowiczow,

    J.

    (wkraczajaca w szeregi bezrobotnych juz za tydzien....)

  • 2. Data: 2004-02-28 23:03:43
    Temat: Re: Z pracą nie zawsze OK...
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "J." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)
> [...]
    > pieniedzy.....Dodam, ze w pracy wszystko bylo OK, nie robilam zadnych
    > pomylek, gaf, nie bylo zadnych problemow, itp., ludziej bardzo mili i

    Jeżeli okres próbny miał wynosić 3 miesiące, to okres wypowiedzenia
    powinien być 2 tygodnie.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-02-28 23:08:26
    Od: "Mariusz" <m...@g...pl>

    Użytkownik "J." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chetnie poznam komentarze i opinie Grupowiczow,

    Podejrzewam, ze kochanka szefa okazała się bezrobotną.;-)

    Pozdr
    Mario

  • 4. Data: 2004-02-29 09:16:18
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "J." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podejrzewam, ze kochanka szefa okazała się bezrobotną.;-)

    Sytuacja finansowa firmy moze byc tez gorsza niz przewidywali, dyrektorzy
    mogli stracic prawo do osobistych asystentek a ich obowiazki rozdzieli sie
    inaczej (nie znam organizacji firmy i miejsca twojego dyrektora w
    hierarchii), moga sie szykowac zwolnienia i w ich przededniu porezygnowano z
    umow ktore mozna bylo rozwiazac najszybciej.
    Moze tez byc faktycznie sytuacja, ze kogos zaprotegowano na to miejsce.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    > Pozdr