PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odszkodowanie z Funduszu Gwarantowanego

  • 1. Data: 2002-09-10 08:25:04
    Temat: Odszkodowanie z Funduszu Gwarantowanego
    Od: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>

    Witam !!!!

    Zostalem zwolniony z przyczyn zakladu pracy art 7a w kwietniu 2002 .Mialem
    przepracowane 25,4 lata. Zakladem zarzadza obecnie Syndyk masy upadlosciNie
    otrzymalem do tej pory naleznego odszkodowania tzn 3 miesieczna odprawe za
    skrocony okres wypowiedzenia i 3 miesieczne odszkodowanie za staz pracy.
    Gdzie i co mam zrobic aby otrzymac te swiadczenia ( nie jestem sam w takiej
    sytuacji jest 110 osob ktore tak jak ja zostaly zwolnione).
    Oczekuje na grupie na pomoc !!!!!!!!!

    Pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2002-09-10 10:17:02
    Temat: Re: Odszkodowanie z Funduszu Gwarantowanego
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    takiej
    > sytuacji jest 110 osob ktore tak jak ja zostaly zwolnione).

    Witam !!

    Jesli spólka ma majątek, w pierwszej kolejności powinny być zaspokojone
    roszczenia pracowników. Jeśli majątku nie wystarcza, nie udaje sie go
    sprzedać, itp. syndyk musi złożyć wniosek do funduszu gwarantowanych
    świadczeń- specjalne formularze są do pobrania w funduszu. Tak na
    marginesie - masa obliczeń i masa pracy z wypełnianiem tego (pomagałem to
    robić w paniom w płacach w 2 spółkach - w sumie ok. 400 osób). Wnioski
    zostały złożone na przełomie marca/kwietnia - do dziś fundusz nie wypłacił
    ani złotówki (podobno czekają na uruchomienie jakiś specjalnych funduszy -
    bo pieniadze wiadomo- idą do Stoczni).

    pozdr
    Krzysiek