PracaGrupypl.praca.dyskusjeImpreza - obecność obowiązkowa › Re: Impreza - obecność obowiązkowa
    From: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Impreza - obecność obowiązkowa
    Date: Tue, 10 Sep 2002 16:27:23 +0200

    > Można prosić o coś 'na poważnie'?

    Ok, przepraszam, cos dzisiaj kiepski humorek mam. Jezeli chodzi o temat, to
    chyba nie ma prawa ktore zmusiloby pracownika do uczeszczania na przymusowe
    imprezy, tym bardziej , takie o ktorych wspomniala Magdunia (ktora
    serdecznie przepraszam za moj wybieg). Niestety pozostaje tutaj kwestia
    strachu przed utrata "w oczach" pracodawcy, lub w najgorszym przypadku
    utrata pracy. Moze powiem Ci jak ja sie na to zapatruje. W zadnym przypadku
    nie wyjechalbym na impreze jezeli nie mialbym na to ochoty, zazwyczaj jednak
    mam, wiec nie mam takich trudnosci.

    pozdr.
    artur