PracaGrupypl.praca.dyskusjeImpreza - obecność obowiązkowa › Impreza - obecność obowiązkowa
    From: "KaeL" <K...@...pl_nospam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Impreza - obecność obowiązkowa
    Date: Tue, 10 Sep 2002 10:04:19 +0200

    Witam,
    Co sądzicie (Wy lub KP) o organizowanych przez firmę imprezach na których
    obecność jest obowiązkowa?
    Zaznaczam, że imprezy takie mocno wykraczają poza godziny pracy.
    Często są poza zakładem pracy (nie wiem, czy to ma znaczenie).
    Był przypadek warunku 'od tej chwili, kto zrezygnuje, to musi ponieść koszty
    ...'.
    Niektóre imprezy są w dni wolne od pracy.
    W sumie nie ma tego dużo w roku, ale czuję się zniewolony i ciekawy jestem,
    jak to jest pod względem prawnym.
    Pozdr, KaeL