PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??

  • 1. Data: 2003-06-10 01:08:00
    Temat: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    Tyle tu skarg ze trzeba wyzyc za kilkaset zlotych...czy naprawde wszyscy tak
    tu cienko przeda czy na forum sa (prawie ) tylko niezadowoleni??
    Jak to jest???

  • 2. Data: 2003-06-10 06:48:30
    Temat: Re: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
    Od: "pirania" <...@n...tpi.>

    >operator ciężkiego sprzętu przy budowie metra n.ca.2000
    >parcownik sklepu zoologicznego na rękę 1700
    >czasopismo dla kobiet /nie dziennikarka/ b.4700
    >oczywiście warszawka a osoby z terenu.
    poz.

  • 3. Data: 2003-06-10 06:50:42
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "eastwoo" <s...@p...fm> wrote in

    > Tyle tu skarg ze trzeba wyzyc za kilkaset zlotych...czy naprawde
    > wszyscy tak tu cienko przeda czy na forum sa (prawie ) tylko
    > niezadowoleni?? Jak to jest???

    Masz racje - zazwyczaj jest tak, ze najbardziej slychac niezadowolonych. A jesli ktos

    zarabia przyzwoicie to zazwyczaj sie nie chwali (bo i po co ?) ...czasami ktos to
    zrobi, ale
    w formie aroganckiej (w stylu "po to pracowalem, aby pic drogi alkohol, a wy nieroby
    bierzcie przyklad i pracujcie duzo").

    Poza tym grupa ma to do siebie - tam samo jak pl.sci.psychologia, ktorej prawie nie
    da
    sie czytac.... - ze przyciaga sporo ludzi z problemami, w koncu mozna tu otrzymac
    szybka, anonimowa i bezplatna porade.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-06-10 06:53:59
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > aroganckiej (w stylu "po to pracowalem, aby pic drogi alkohol, a wy
    > nieroby bierzcie przyklad i pracujcie duzo").

    Dokonczenie :
    A odpowiadajac na zadane pytanie - bo minalem sie z meritum - tutaj da sie dobrze
    zarobic, ale trzeba miec dobry plan, duzo szczescia i wiedziec gdzie sie zaczepic, a
    co z
    gory odrzucic. Nie wiem jaki rodzja pracy najbardziej Cie interesuje czy moze mowisz
    ogolnie.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-06-10 08:19:52
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "eastwoo" <s...@p...fm> writes:

    > Tyle tu skarg ze trzeba wyzyc za kilkaset zlotych...czy naprawde wszyscy tak
    > tu cienko przeda czy na forum sa (prawie ) tylko niezadowoleni??
    > Jak to jest???

    niezadowoleni sa najbardziej widoczni, bo najglosniej krzycza.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2003-06-10 16:45:08
    Od: "Peter" <s...@w...com>

> [...]
    zaczepic, a co z
    > gory odrzucic. Nie wiem jaki rodzja pracy najbardziej Cie interesuje czy

    Witam,

    Po pierwsze w Warszawie łatwo znależć bylejaką pracę (1000pln), jak się
    postara i jest na miejscu idzie znaleźć przyzwoitą ( 2000pln ) a mając
    szczęście lub/i znajomości można nadal zarabiać naprawdę sporo ( 5000 -
    20000 ) powyżej to już ekstrema.
    Wystarczy popatrzeć na rynek mieszkaniowy - mieszkania "idą" jak świerze
    bułeczki.
    Prawdą jest też to że tam gdzie się sporo zarabia nie ma zbytniej rotacji
    pracowników, kolejny fakt dla jednych smutny dla innych wesoły to że jak się
    wskoczy do tej "lepszej" grupy to ze zmianą pracy na inną ale za podobną
    kasę nie ma dużego problemu ale jak się już na chwilę wypadnie to trzeba
    startować od zera - poprostu jeżeli jesteś znany w "środowisku" i jesteś
    dobry w tym co robisz ( co nie znaczy że nie ma setek lepszych i
    bezrobotnych ) to zaprzyjaźniona firma przyjmie cię nawet jak w tej chwili
    nikogo nie potrzebuje, niestety ludzion "z ulicy" jest trudniej bez względu
    na kompetencje, a to z tego powodu że firmy nie potrzebują tak naprawdę
    geniuszy i omnibusów ale solidnych, sprawdzonych fachowców.

    Peter

  • 7. Data: 2003-06-11 08:43:40
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Peter wrote:

    > Wystarczy popatrzeć na rynek mieszkaniowy - mieszkania "idą" jak świerze
    > bułeczki.
    hmmm... trochę to naciągane takie zestawienie. ile z tych mieszkań co
    idą jak świerze bułeczki jest kupowane ze środków własnych? bo mnie się
    "wydaje" że większość to długoterminowe kredyty więc zestawianie
    sprzedazy mieszkań finansowanych 20 letnim zobowiązaniem z chwilową
    sytuacją na rynku pracy jest pewnym nadużyciem.

> [...]
    > wskoczy do tej "lepszej" grupy to ze zmianą pracy na inną ale za podobną
    raczej nieprawda.

> [...]
    > dobry w tym co robisz ( co nie znaczy że nie ma setek lepszych i
    > bezrobotnych ) to zaprzyjaźniona firma przyjmie cię nawet jak w tej chwili
    zdecydowanie nieprawda, te czasy na razie przeszły do historii

    >, niestety ludzion "z ulicy" jest trudniej bez względu
    > na kompetencje, a to z tego powodu że firmy nie potrzebują tak naprawdę
    > geniuszy i omnibusów ale solidnych, sprawdzonych fachowców.

    a to akurat prawda :)

    /p

  • 8. Data: 2003-06-11 22:08:14
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    piotrr <p...@p...pl> writes:

> [...]
    > sprzedazy mieszkań finansowanych 20 letnim zobowiązaniem z chwilową
    > sytuacją na rynku pracy jest pewnym nadużyciem.

    nie jest. zeby zaciagnac kredyt na mieszkanie to trzeba miec prace i
    to prace o
    odpowiednich zarobkach, bo inaczej bank ci kredytu nie da.

    jakims to wiec wyznacznikiem statusu materialnego jest.

  • 9. Data: 2003-06-12 07:28:06
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > piotrr <p...@p...pl> writes:

    <cut>

> [...]
    > odpowiednich zarobkach, bo inaczej bank ci kredytu nie da.
    >
    > jakims to wiec wyznacznikiem statusu materialnego jest.

    Raczej marnym, Nino. Rodzina ma razem 3 tys brutto to jakis tam kredyt
    dostanie na 25 lat. Az dziw jaka odwaga by przy takich zarobkach brac:) Ale
    czy taki kredyt faktycznie jest wyznacznikiem statusu materialnego? No nie
    wiem:)
    pozdrawiam
    /p

  • 10. Data: 2003-06-12 08:10:07
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    i moze cos ode mnie...
    w Wawie wysokosc najmu sprzyja zaciaganiu kredytow...
    bo jesli ktos ma placic 1000 zl za wynajecie mieszkania, ktore jego nie jest
    to chyba lepiej zaciagnac kredyt z rata malejaca na 20 lat i miec raty od
    1100 w dol...
    finansowo bez roznicy a zawsze jest szansa ze sie splaci i bedzie sie mialo
    mieszkanie...

    moze w tym tkwi tajemnica warszawskiego rynku mieszkaniowego...
    a co do zarobkow to kokosow nie ma... znacznie wiecej zarabialem 2 lata temu
    na "prowicji"