PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle tak naprawde zarabia sie w Warszawie?? › Re: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
    From: "Peter" <s...@w...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
    Date: Tue, 10 Jun 2003 18:45:08 +0200

    > Dokonczenie :
    > A odpowiadajac na zadane pytanie - bo minalem sie z meritum - tutaj da sie
    dobrze
    > zarobic, ale trzeba miec dobry plan, duzo szczescia i wiedziec gdzie sie
    zaczepic, a co z
    > gory odrzucic. Nie wiem jaki rodzja pracy najbardziej Cie interesuje czy
    moze mowisz
    > ogolnie.

    Witam,

    Po pierwsze w Warszawie łatwo znależć bylejaką pracę (1000pln), jak się
    postara i jest na miejscu idzie znaleźć przyzwoitą ( 2000pln ) a mając
    szczęście lub/i znajomości można nadal zarabiać naprawdę sporo ( 5000 -
    20000 ) powyżej to już ekstrema.
    Wystarczy popatrzeć na rynek mieszkaniowy - mieszkania "idą" jak świerze
    bułeczki.
    Prawdą jest też to że tam gdzie się sporo zarabia nie ma zbytniej rotacji
    pracowników, kolejny fakt dla jednych smutny dla innych wesoły to że jak się
    wskoczy do tej "lepszej" grupy to ze zmianą pracy na inną ale za podobną
    kasę nie ma dużego problemu ale jak się już na chwilę wypadnie to trzeba
    startować od zera - poprostu jeżeli jesteś znany w "środowisku" i jesteś
    dobry w tym co robisz ( co nie znaczy że nie ma setek lepszych i
    bezrobotnych ) to zaprzyjaźniona firma przyjmie cię nawet jak w tej chwili
    nikogo nie potrzebuje, niestety ludzion "z ulicy" jest trudniej bez względu
    na kompetencje, a to z tego powodu że firmy nie potrzebują tak naprawdę
    geniuszy i omnibusów ale solidnych, sprawdzonych fachowców.

    Peter