PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zbieranie szparagow w Niemczech - jak to zalatwic??

  • 1. Data: 2003-06-10 00:58:29
    Temat: Zbieranie szparagow w Niemczech - jak to zalatwic??
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    Kiedy to trzeba zalatwic zeby jechac latem na zbieranie szparagow w
    niemczech?? Czy jest jeszcze szansa na ten rok?? Jak wyglada procedura i
    jakie sa place???

  • 2. Data: 2003-06-10 07:48:11
    Od: "Arc" <dvl@(NOSPAM)poczta.fm>

    eastwoo wrote in message ...
    >Kiedy to trzeba zalatwic zeby jechac latem na zbieranie szparagow w
    >niemczech?? Czy jest jeszcze szansa na ten rok?? Jak wyglada procedura i
    >jakie sa place???

    Jeśli jesteś zainteresowany(-a) szczególowymi informacjami to napisz do mnie
    za jakieś 2-3 tyg. to na 90% przedstawie Ci informacje z pierwszej ręki (od
    osoby, która bywa na szparagach parę lat) Ale od razu mogę powiedzieć, że
    jest to mordownia i jak nie pracowałeś(-aś) w rolnictwie to szanse na
    utrzymanie się tam dłużejn niż 2 tyg. są małe.

    Arc.

  • 3. Data: 2003-06-10 10:36:26
    Od: "Matchay" <m...@g...de>

> [...]
    > jest to mordownia i jak nie pracowałeś(-aś) w rolnictwie to szanse na
    > utrzymanie się tam dłużejn niż 2 tyg. są małe.

    Szparagi to juz sie prawie skonczyly, a za 2-3 tygodnie to juz zostana tylko
    wspomnieniem do przyszlego roku.
    Maciej

  • 4. Data: 2003-06-10 14:13:11
    Od: "Arc" <dvl@(NOSPAM)poczta.fm>

    Matchay wrote in message ...

    >Szparagi to juz sie prawie skonczyly, a za 2-3 tygodnie to juz zostana
    tylko wspomnieniem do przyszlego roku.
    >Maciej

    Sezon trwa do końca czerwca (przynajmniej w okolicach Mannheim). A
    informacje dotyczą przyszłorocznego wyjazdu. Rezerwacje trzeba robić kilka
    miesięcy wstecz.

    Arc.