PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle tak naprawde zarabia sie w Warszawie?? › Re: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
    From: piotrr <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
    Date: Wed, 11 Jun 2003 10:43:40 +0200

    Peter wrote:

    > Wystarczy popatrzeć na rynek mieszkaniowy - mieszkania "idą" jak świerze
    > bułeczki.
    hmmm... trochę to naciągane takie zestawienie. ile z tych mieszkań co
    idą jak świerze bułeczki jest kupowane ze środków własnych? bo mnie się
    "wydaje" że większość to długoterminowe kredyty więc zestawianie
    sprzedazy mieszkań finansowanych 20 letnim zobowiązaniem z chwilową
    sytuacją na rynku pracy jest pewnym nadużyciem.

    > Prawdą jest też to że tam gdzie się sporo zarabia nie ma zbytniej rotacji
    > pracowników, kolejny fakt dla jednych smutny dla innych wesoły to że jak się
    > wskoczy do tej "lepszej" grupy to ze zmianą pracy na inną ale za podobną
    > kasę nie ma dużego problemu
    raczej nieprawda.

    > ale jak się już na chwilę wypadnie to trzeba
    > startować od zera - poprostu jeżeli jesteś znany w "środowisku" i jesteś
    > dobry w tym co robisz ( co nie znaczy że nie ma setek lepszych i
    > bezrobotnych ) to zaprzyjaźniona firma przyjmie cię nawet jak w tej chwili
    > nikogo nie potrzebuje
    zdecydowanie nieprawda, te czasy na razie przeszły do historii

    >, niestety ludzion "z ulicy" jest trudniej bez względu
    > na kompetencje, a to z tego powodu że firmy nie potrzebują tak naprawdę
    > geniuszy i omnibusów ale solidnych, sprawdzonych fachowców.

    a to akurat prawda :)

    /p