PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle tak naprawde zarabia sie w Warszawie?? › Re: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile tak naprawde zarabia sie w Warszawie??
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 10 Jun 2003 08:53:59 +0200

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in
    news:Xns93965A2F9D318WWZARC79634AGGGA@212.85.112.42:

    /ciach.../

    > Masz racje - zazwyczaj jest tak, ze najbardziej slychac
    > niezadowolonych. A jesli ktos zarabia przyzwoicie to zazwyczaj sie nie
    > chwali (bo i po co ?) ...czasami ktos to zrobi, ale w formie
    > aroganckiej (w stylu "po to pracowalem, aby pic drogi alkohol, a wy
    > nieroby bierzcie przyklad i pracujcie duzo").

    Dokonczenie :
    A odpowiadajac na zadane pytanie - bo minalem sie z meritum - tutaj da sie dobrze
    zarobic, ale trzeba miec dobry plan, duzo szczescia i wiedziec gdzie sie zaczepic, a
    co z
    gory odrzucic. Nie wiem jaki rodzja pracy najbardziej Cie interesuje czy moze mowisz
    ogolnie.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.