PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo pracy - Anglia

  • 1. Data: 2004-06-27 12:37:07
    Temat: prawo pracy - Anglia
    Od: "Magdalena Krajewska" <k...@p...onet.pl>

    Mam nastepujace pytanie;)
    Dostalam oferte pracy w Anglii, z zaznaczeniem ze jest to Permanent Job, a
    nie Contract. Prawde mowiac, wolalabym pojechac sobie tam do pracy na 6-12
    miesiecy. Jest to praca jako analityk, wiec bedzie umowa itp, itd.

    Czy ktos orientuje sie, jak to jest w Angli, podpisuje umowe i jaki mam
    okres wypowiedzenia, w przypadku gdybym chciala zrezygnowac? Czy zwyczajowo
    w umowach o prace jest tak, ze mam informacje, ze w przypadku rezygnacji to
    place za jakies szkolenia itp?

    bardzo prosze o pomoc...
    MadziaK

  • 2. Data: 2004-06-27 20:03:02
    Temat: Re: prawo pracy - Anglia
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Magdalena Krajewska" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cbmf26$j3p$1@news.onet.pl...
    > Mam nastepujace pytanie;)
    > Dostalam oferte pracy w Anglii, z zaznaczeniem ze jest to Permanent Job.

    Nie znam sie na tym ale gratuluje Ci znalezienia normalnej pracy w normalnym
    kraju.

    Wieslaw

  • 3. Data: 2004-06-28 14:14:24
    Od: "Walenty" <k...@l...com>

    "Handlowiec" <h...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > kraju.
    >
    > Wieslaw
    >
    > To bardzo ciekawe. Nie widzieli cie, nie rozmawiali z toba a juz ci dali
    prace.

    Walenty

  • 4. Data: 2004-06-28 19:11:18
    Od: <m...@b...com>

    "Magdalena Krajewska" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    zwyczajowo
    | w umowach o prace jest tak, ze mam informacje, ze w przypadku rezygnacji

    1. okres wypowiedzenia to co najmniej dwa tygodnie. Ta i inne informacje
    POWINNY byc w umowie o prace. W pewnej duzej brytyjskiej firmie jesli nie
    zaliczy sie kursu, lub przestanie sie pracowac dla firmy w trakcie trwania
    kursu, placi sie / zwraca sie koszty - pelne, rynkowe, a nie takie, jakie
    poniosla firma - bez wzgledu na to, kto zrywa umowe i dlaczego. (w teorii, w
    praktyce, jesli zrywasz umowe z waznych powodow a firma zada zwrotu kosztow
    szkolenia, podejrzewam, ze konczy sie w sadzie i strona "przegrana" zapewne
    (choc to tylko domysly)
    tylko tyle wiem...
    popros o umowe (pdf w emailu) przeczytaj BARDZO UWAZNIE, jesli jest cos
    niejasnego - pytaj.

    marek

  • 5. Data: 2004-06-29 20:02:48
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    no coz Walenty, ja wykonałem dwa telefony do Londynu, podeslalem Cv i juz
    jestem uwowiony na spotkanie
    w sprawie pracy w IT. Jesli jestes sknera ktory uwaza, ze placenie 1300 zl
    progamiscie to az nad to.
    To pragnalbym Cie pionformowac, ze skonczylo sie babci sranie. Po co sie tu
    meczyc, za ten marny
    gosz skoro tak latwo jest znalezc prace za granica. Ale taki "pracodawca" to
    przewaznie jolop, ktory nic nie umie robic, jezykow obcych nie zna i bedzie
    musial tu gnic, liczac grosz do grosz i trzac sie, czy firma X, mu zalpaci,
    czy firme Y nie podbierze konkurencja. Bo tu wszystko taniej, taniej, taniej
    i jeszcze raz taniej.

    Wieslaw

  • 6. Data: 2004-07-04 03:23:42
    Od: "Walenty" <k...@l...com>

> [...]
    > i jeszcze raz taniej.
    >
    > Wieslaw
    >
    > Masz absolutnie racje a ja tylko chcialem dodac ze ludzie powinni
    zainwestowac w nauke jezyka. Mozesz byc najlepszy ale jak nie bedzie
    komunikatywny to nigdzie dlugo nie popracujesz.

    Walenty