PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnimy handlowców w branży IT na terenie Wrocławia

  • 1. Data: 2005-05-13 07:40:44
    Temat: Zatrudnimy handlowców w branży IT na terenie Wrocławia
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    WebStyle Systems Sp. z o.o.
    ul.Czajkowskiego 75/2
    51-147 Wrocław
    tel.71 325 13 88
    www.ws-webstyle.com
    Wrocławska agencja interaktywna zajmująca się kompleksową obsługą internetową
    klientów biznesowych poszukuje kandydatów na stanowisko :

    HANDLOWIEC

    Zatrudnione osoby odpowiedzialne będą za pozyskiwanie klientów i szprzedaż
    produktów firmy.

    WYMAGANIA:
    -doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej
    -min. średnie wykształcenie
    -zorientowanie na osiąganie zamierzonych celów
    -łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista

    OFERUJEMY:
    -pracę w młodym zespole ,w firmie o ustalonej renomie
    -wysokie wynagrodzenie
    -mozliwość rozwoju i awansu
    -system szkoleń

    Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego na
    adres:
    r...@w...com

    Do przesłanej aplikacji prosimy dołaczyć oświadczenie o zgodzie na
    przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji.

  • 2. Data: 2005-05-13 07:57:07
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    w...@N...gazeta.pl napisał(a):
    > Wrocławska agencja interaktywna zajmująca się kompleksową obsługą internetową
    > klientów biznesowych poszukuje kandydatów na stanowisko :
    >
    > HANDLOWIEC
    NTG
    pl.praca.oferowana

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 3. Data: 2005-05-14 12:04:11
    Od: "nsp" <a...@o...pl>

    > NTG
    > pl.praca.oferowana
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam
    > badzio
    > badzio(at)epf(dot)pl
    > JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    > GG: 296884
    > ICQ: 76259763
    > Skype: badzio

    Twoja odpowiedź była krótsza od Twojego podpisu :)

    Teraz autor tematu moze sie z Tobą śmiało skontaktować aby przedyskutować to
    NTG i podziękować Ci za podopowiedz w sprawie grupy dyskusyjnej
    pl.praca.oferowana a kto wie może nawet zaoferuje Ci ofertę wpsółpracy, za
    tą spostrzegawczość.

    > WYMAGANIA:
    [ciach]
    > -zorientowanie na osiąganie zamierzonych celów
    > -łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista

    Pozdrawiam
    Alehandro Del Niesporek Hesus Vel olo ...

    PS
    Tylko nie odpowiadaj, że NTG :)

  • 4. Data: 2005-05-14 12:21:37
    Od: Pawel Sklarow <p...@U...onet.pl>

    nsp wrote:
> [...]
    > NTG i podziękować Ci za podopowiedz w sprawie grupy dyskusyjnej
    > pl.praca.oferowana a kto wie może nawet zaoferuje Ci ofertę wpsółpracy, za

    NTG

    MSPANC:)))

    --
    podrawiam, Paweł Sklarow

  • 5. Data: 2005-05-14 12:50:46
    Od: "nsp" <a...@o...pl>

    > MSPANC:)))

    ATSD PPNMSP

    Pozdrawiam :)
    A.N.

  • 6. Data: 2005-05-16 13:49:08
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-14, nsp <a...@o...pl> wrote:
    > pl.praca.oferowana a kto wie może nawet zaoferuje Ci ofertę wpsółpracy, za
    > tą spostrzegawczość.
    TĘ spostrzegawczość.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Przykro mi, to najdłuższa sygnaturka, jaką mam.
    --
    Moje dziecko rano po raz pierwszy powiedziało: "Tatusiu, ale ja nie chcę
    jeszcze wstawać do przedszkola". A ja miałem ochotę mu powiedzieć: "Synu,