PracaGrupypl.praca.dyskusje › ITC

  • 11. Data: 2004-12-14 13:21:52
    Temat: Re: Re: Re: Re: ITC
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 14 Dec 2004 14:12:15 +0100, na pl.praca.dyskusje, krzyzyk do zamykania
    okna w systemie windows napisal(a):

    > Ale jasno jest napisane, że tylko do celów rekrutacji.

    Po tym jak te dane przekrocza granice to konczy sie kontrola ITC nad nimi
    jak i konczy sie wladza GIODO.

    > Nie mogą odpowiedzieć, że "nie wiedzą co sie dalej z nimi dzieje":)

    No to odpisza ze przekazali centrali albo podadza nazwe podmiotu i co
    dalej.

    > a jak nie to później już tylko GIODO i papa..."Kaziu, musimy zamknonć
    > firme, bo nam jakomś kare władowali...":D

    Lubie takie bajki. A teraz przetrzyj oczy i popatrz na rzeczywistosc. TP
    S.A. hurtem przekazala dane abonentow NOMowi by ten mogl wystawic faktury a
    co na to GIODO?? Slowem sie nie zajaknal.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |__/

  • 12. Data: 2004-12-15 14:06:39
    Temat: Re: ITC
    Od: "zbychu" <z...@x...wp.pl>

    ja byłem i nich na rozmowie ( ale praca w Polsce)
    było milo ale nic z tego nie wyszło choć się dobrze zapowiadało
    może Tobie się uda
    pozdr
    zbych