PracaGrupypl.praca.dyskusjeIMPAQ omijać › Re: IMPAQ omijać
    From: Darek <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IMPAQ omijać
    Date: Thu, 25 Nov 2010 14:49:06 -0800 (PST)

    On 3 Lis, 19:03, <l...@o...pl> wrote:
    > Ostrzegam przed tą firmą. Pan Wojtas stosuje przedszkolne triki - wpatruje
    > się wzrokiem psychola i udowadnia, że nie umiesz programować bo nie
    > potrafisz z kapelusza ożenić Struts'a z "adżaksem". Porażka ...

    Panie Łukaszu,

    Mam przed oczami Pańskie CV, mam notatki po naszej rozmowie.
    Mam też test, który dostał Pan do wypełnienia po rozmowie, a który
    zostawił Pan uciekając cichaczem z naszego biura - test jest podpisany
    przez Pana i ma dopisek "szkoda waszego czasu", za to żadnej
    odpowiedzi.
    Mam też problem - co należy sądzić o kandydacie, który aplikuje na
    stanowisko "Młodszy programista Java", za to w CV chwali się 8 latami
    doświadczenia i stosem skrótów mających świadczyć o tym, że mamy do
    czynienia z ekspertem?

    Nie będę się nad Panem pastwił mówiąc o poziomie odpowiedzi, zwłaszcza
    na pytania typu: "Jak podszedł by Pan do takiego zadania ..."
    Dobrze, że na rozmowę z Panem zaprosiłem kolegę architekta, którego
    chciałem zainteresować Pana osobą po przejrzeniu CV - dzięki temu ktoś
    może potwierdzić moje słowa.
    Podczas rozmowy nie był Pan tak elokwentny jak tu na forum.

    Łatwo jest napisać post, który szkaluje mnie i firmę dla której
    pracuję - za to nie podpisać się pod nim. "Anonimowość".
    Serwery newsów pokazują też inne Pańskie posty, zwykle o poszukiwaniu
    pracy - w części z nich jest Pan podpisany.
    W CV podał Pan ten sam email do kontaktów.
    Wyszukiwarka obrazków Google też Pana zna.

    Ja nie boję się podpisać.
    Jestem odpowiedzialny za obszar Java i poszukuję programistów o
    różnych profilach.
    W ciągu ostatnich kilku miesięcy w wyniku mojej rekomendacji IMPAQ
    zatrudnił kilkunastu programistów, większość to osoby z dużym
    doświadczeniem.
    Obecnie szukam programistów, głównie ze znajomością obszaru telco,
    m.in. ze znajomością protokołów telekomunikacyjnych.

    Nie wszyscy kandydaci mają tak traumatyczne wspomnienia jak Pan.

    Pozdrawiam,

    Dariusz Wojtas
    Project Manager @ IMPAQ
    Dariusz.Wojtas [ at ] impaqgroup.com
    [Email z prywatnego konta - łatwiej wbić się na serwer newsowy]

    Ten post wyraża moją prywatną opinię.