PracaGrupypl.praca.dyskusje › IMPAQ omijać

  • 11. Data: 2010-12-07 10:05:43
    Temat: Re: IMPAQ omijać
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    Darek pisze:

    > Panie Łukaszu,
    >
    > Mam przed oczami Pańskie CV, mam notatki po naszej rozmowie.
    > Mam też test, który dostał Pan do wypełnienia po rozmowie, a który
    > zostawił Pan uciekając cichaczem z naszego biura - test jest podpisany
    > przez Pana i ma dopisek "szkoda waszego czasu", za to żadnej
    > odpowiedzi.

    Trafiony zatopiony :)

    No to panu Łukaszowi będzie trochę trudniej w poszukiwaniach. Ja sobie
    zapiszę, jakby czasem cv do nas trafiło.

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<

  • 12. Data: 2011-03-24 20:18:09
    Temat: Re: Re:_IMPAQ_omijać
    Od: "ronikier" <lronikier@WYTNIJ_TOwp.pl>

    w sumie to jestem ci wdzieczny ze spowodowales ze wyszedlem bo dzieki temu zarabiam
    teraz dziesiec tysiecy funtow miesiecznie na kontrakcie w UK
    Powinienes jeszcze raz przeczytac moje CV Mijasz sie z prawda piszac ze mam 8 lat
    doswiadczenia bo pierwszego gumiaka dostalem jako dziecko w 1984 roku wiec bylo nie
    bylo zajmuje sie tym juz ponad 25 lat
    Ty wtedy nie miales zielonego pojecia co to jest komputer
    W 1995 bylem webmasterem w firmie ZIGZAG kiedy caly biznes byl robiony na faksach
    Powinniscie obaj stac kiedy ze mna rozmawialiscie Niestety nie moglem poswiecic wam
    wiecej czasu