PracaGrupypl.praca.dyskusje › Giełda...

  • 1. Data: 2006-03-27 15:52:49
    Temat: Giełda...
    Od: "Buxi" <b...@p...onet.pl>

    Witam chciałby zacząć inwestować na giełdzie? Mam określony kapitał
    powiedzmy 1000 zł i nie mam zielonego pojęcia o tym jak zacząć? Może mnie
    ktoś naprowadzić na dobry tor. Znacie jakieś strony w internecie o tym
    sposobie pracy?! Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-27 15:58:44
    Temat: Re: Giełda...
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    za 1000 zł to tylko biuro maklerskie
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-03-27 16:14:26
    Od: TauRuSS <t...@l...wroc.net>

    Buxi napisał(a):
> [...]
    > powiedzmy 1000 zł i nie mam zielonego pojęcia o tym jak zacząć? Może mnie
    > ktoś naprowadzić na dobry tor. Znacie jakieś strony w internecie o tym

    Po pierwsze 1000 zł to za mało ,chyba ze chcesz wszystko przewalić od
    razu albo płacic prowizje na poziomie 5 %.

    Po drugie - www.bossa.pl -> edukacja (czy jakoś tak.)
    A pozatym "Use google ,Luke"

  • 4. Data: 2006-03-27 16:33:17
    Od: jerry <...@x...pl>

> [...]
    > powiedzmy 1000 zł i nie mam zielonego pojęcia o tym jak zacząć? Może mnie
    > ktoś naprowadzić na dobry tor. Znacie jakieś strony w internecie o tym

    1. To nie ta grupa. -> pl.biznes.wgpw
    2. Zanim zainwestujesz pieniądze, zainwestuj czas - lepiej na tym
    wyjdziesz. Dodatkowo kartka, ołówek i notowania giełdowe. Serwisów
    tematycznych jest sporo. Zacznij od tych na portalach, np. :
    www.gielda.onet.pl www.gielda.interia.pl potem przestudiuj informacje
    na http://bossa.pl/
    Co do biur maklerskich to na początek wystarczy usługa eMakler w mBanku.

    Zastanów się czy nie zacząć od funduszy inwestycyjnych. Bez znajomości
    giełdy i zasad gry spekulacyjnej nie zarobisz, a na inwestycje
    długoterminowe to za mało. Pomyśl o planie systematycznego oszczędzania
    w funduszu, a 1000 zł potraktuj jako pierwszą wpłatę.

    Pozdrawiam ,
    Jarek