PracaGrupypl.praca.dyskusje › CIEKAWA,DOCHODOWA PRACA

  • 1. Data: 2006-03-26 19:30:54
    Temat: CIEKAWA,DOCHODOWA PRACA
    Od: "Gosia" <z...@p...onet.pl>

    Potrzebujesz dodatkowych pieniędzy? Masz stałe łącze i 1-2 godzin wolnego
    czasu dziennie? Jesteś systematyczny i uczciwy? Zarabiaj razem ze mną,
    wykorzystując pewny i sprawdzony system. To naprawdę działa!! (jestem tego
    przykładem).Jeżeli jesteś zainteresowany(a), wejdź na stronę :
    www.gosia.dobrapraca.info.pl i przeczytaj wszystko dokładnie a następnie
    napisz do mnie.

  • 2. Data: 2006-03-26 20:06:10
    Temat: Re: CIEKAWA,DOCHODOWA PRACA
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gosia" <z...@p...onet.pl> napisał

    Hmm dziwne. Albo mi się zdaje albo ostatnio nasiliło się tego typu 'ataki'.
    Ciekawe czemu.

  • 3. Data: 2006-03-26 20:06:45
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gosia" <z...@p...onet.pl> napisał
    (...)

    Hmm dziwne. Albo mi się zdaje albo ostatnio nasiliły się tego typu 'ataki'.
    Ciekawe czemu.

  • 4. Data: 2006-03-26 20:16:49
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-03-26 22:06:45 +0200, "sheerer" <s...@g...pl> said:

    > Użytkownik "Gosia" <z...@p...onet.pl> napisał
    > (...)
    >

    > Hmm dziwne. Albo mi się zdaje albo ostatnio nasiliły się tego typu 'ataki'.
    > Ciekawe czemu.

    Jak dzieciaki widzą ojców zap... 12 godzin dziennie za 650,- to
    wszystkiego się złapią, byle nie powtarzać tego scenariusza.

    camel[OT]

  • 5. Data: 2006-03-26 20:30:19
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    sheerer w news:e06sad$8de$1@news.task.gda.pl napisał(a):

    > Hmm dziwne. Albo mi się zdaje albo ostatnio nasiliły
    > się tego typu 'ataki'. Ciekawe czemu.

    To proste. Słońce coraz mocniej przypieka. Kiedyś to lipcowego potrzeba
    było, teraz wystarczy marcowe. Ludzie jacyś tacy coraz bardziej mniej
    odporni.

    pozdrawiam
    Greg

    P.S. ;-)

  • 6. Data: 2006-03-27 11:36:01
    Od: "Magi" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gosia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykorzystując pewny i sprawdzony system. To naprawdę działa!! (jestem tego
    > przykładem).Jeżeli jesteś zainteresowany(a), wejdź na stronę :

    Fenomenalne.....przeczylam stronke Gosi i jestem pod duzym wrazeniem
    (sarkazm). Kiedys bylam (jako baaardzo mlodziutka osoba) na spotkaniu
    zorganizowanym przez Herbalife - bylo podobnie - same zachwyty.
    A wracajac do MLM, to zastanawia mnie jedno; skoro jest to takie super i
    ekstra, to czemu ludzie nie pchaja sie drzwiami i oknami, zeby w tym "
    dzialac" i pracowac?
    Chyba jednak naciaganie ludzi na kupowanie nic nie wartych "ksiazeczek", to
    nie jest to, co chcialabym robic.
    Wole siedziec osiem godzin w biurze, tracic nerwy na kontaktach z szefowa,
    zbyt malo zarabiac i milo plotkowac ze wspolpracownikami:)