PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny - jak?

  • 1. Data: 2006-03-27 16:12:46
    Temat: list motywacyjny - jak?
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    witam wszystkich serdecznie
    chce napisac list motywacyjny, pracodawca niejest mi znany, list
    bedzie wyslamy mailem do "lowców glów". wszystkie wzory listow jakie
    widzialem byly adresowane do kontretnego pracodawcy, wiec teraz
    niewiem jakich zwrotow uzywac? podpowiedzcie cos.
    i jeszcze jedno : cv i list mot mam wyslac mailem - jak to technicznie
    zrobic? CV w tresci a list w zalaczniku? czy moze list i cv w
    zalacznikach?

    TIA

    pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2006-03-27 18:03:01
    Temat: Re: list motywacyjny - jak?
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    xmarcel wrote:

> [...]
    > i jeszcze jedno : cv i list mot mam wyslac mailem - jak to technicznie
    > zrobic? CV w tresci a list w zalaczniku? czy moze list i cv w

    Wydaje mi sie, ze najlepiej cv + lm w zalacznikach (moze byc jeden
    dwustronicowy zalacznik). do tego najlepiej w jakims dobrym, przenosnym
    formacie, ktory mozna odczytac wszedzie, a takim wydaje mi sie pdf.

    Jest na sieci dobry program do "drukowania" prosto do pdfa - primopdf. w
    googlu napewno znajdziesz adres...

    --
    Cezary Morga

  • 3. Data: 2006-03-29 07:30:46
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Cezary Morga napisał(a):

    > Jest na sieci dobry program do "drukowania" prosto do pdfa - primopdf. w
    > googlu napewno znajdziesz adres...

    albo PdfCreator, ale z tym "popularnym formatem pdf" jednak troche bym
    uważał.Byly na grupie czesto rozmowy o tym jaki format najlepszy i z
    reguly wnioski byly takie, ze pani Bozenka z sekretariatu z 2-gim
    pietrze nie moze otworzyc pedeefa, wiec z miejsca wywala emaila do kosza

    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.
    .:: Fotografia ślubna | Monochromatyczna | Retro ::.

  • 4. Data: 2006-03-29 22:28:28
    Od: "Dominix" <k...@o...pl>

    Zawsze jako załączniki i lm i cv , najlepiej w zwykłym wordzie tak
    robi 95% osób,( w opcji widok do wydruku i 100% rozmiaru, zdjęcie
    wkleić do cv nie dołaczac jako 3 załacznik)
    Pisz Szanowni państwo jak nie znasz adresata.
    pzdr
    Dx