PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie - podpis?

  • 1. Data: 2006-03-26 21:23:03
    Temat: wypowiedzenie - podpis?
    Od: vo2max <v...@v...pl>

    Witam,

    Czy przy zlozeniu wypowiedzenia, musze otrzymac potwierdzenie
    przyjecia go przez pracodawce , np podpis prezesa/dyrektora ?

    pozdrawiam,
    vo2max

  • 2. Data: 2006-03-27 06:33:03
    Temat: Re: wypowiedzenie - podpis?
    Od: "madspirit" <m...@W...onet.pl>

    Użytkownik "vo2max" <v...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy przy zlozeniu wypowiedzenia, musze otrzymac potwierdzenie
    > przyjecia go przez pracodawce , np podpis prezesa/dyrektora ?

    z tego co sie kiedys dowiadywałem w PIP to wystarczy, że poinformujesz
    pracodawcę, może być ustnie, najlepiej przy świadkach, więc podpis nie jest
    potrzebny

    pozdrawiam mad

  • 3. Data: 2006-03-28 00:07:27
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e070qv$sj6$1@nemesis.news.tpi.pl vo2max
    <v...@v...pl> pisze:

    > Czy przy zlozeniu wypowiedzenia, musze otrzymac potwierdzenie
    > przyjecia go przez pracodawce , np podpis prezesa/dyrektora ?
    Nie musisz, to Twoja sprawa, ale prosty rozsądek podpowiada, że we własnym
    interesie powinieś.
    Składasz na księgę pism przychodzących z potwierdzeniem wpłynięcia na kopii,
    ew. wysyłasz na adres firmy poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-03-28 06:59:27
    Od: WL <n...@m...com>

    Jotte wrote:

> [...]
    > ew. wysyłasz na adres firmy poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Szkoda przeplacac za ZPO, zwlaszcza ze idzie jako przesylka listowa
    zwykla i nie ma gwarancji doreczenia ;)

    WL

  • 5. Data: 2006-03-28 10:54:23
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e0amm7$165$2@news.onet.pl WL <n...@m...com> pisze:

    > Szkoda przeplacac za ZPO, zwlaszcza ze idzie jako przesylka listowa
    > zwykla i nie ma gwarancji doreczenia ;)
    Polecony idzie jak zwykły? Coś się zmieniło?

    Jotte

  • 6. Data: 2006-03-28 12:04:37
    Od: WL <n...@m...com>

    Jotte wrote:

    > Polecony idzie jak zwykły? Coś się zmieniło?

    ZPO idzie jako zwykly. Nic sie nie zmienilo.

    WL

  • 7. Data: 2006-03-28 12:10:39
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "WL" <n...@m...com> napisał

    > ZPO idzie jako zwykly. Nic sie nie zmienilo.

    Jakim cudem list zpo idzie jako zwykły, jeśli odbiorca ma potwierdzić odbiór
    u listonosza/na poczcie?

    M.

  • 8. Data: 2006-03-28 14:25:24
    Od: WL <n...@m...com>

    Nixe wrote:

    > Jakim cudem list zpo idzie jako zwykły, jeśli odbiorca ma potwierdzić odbiór
    > u listonosza/na poczcie?
    List polecony idzie jako polecony.
    ZPO wraca do nadawcy jako zwykly. Moze nie wrocic. A poza tym jest
    ekstra platne. Lepiej dwa tygodnie po nadaniu przesylki isc na poczte,
    okazac dowod nadania i zlozyc reklamacje. Dostarcza potwierdzenie
    doreczenia gratis.

    WL

  • 9. Data: 2006-03-28 19:40:14
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "vo2max" <v...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy przy zlozeniu wypowiedzenia, musze otrzymac potwierdzenie
    > przyjecia go przez pracodawce , np podpis prezesa/dyrektora ?

    wystarczy podpis asystentki z data przyjecia.Informowanie telefonicznie i
    inne takie bzdury ulatwiaja pracodawcy ,,wyjscie naprzeciw,, i danie
    wypowiedzenia na pismie pracownikowi.

    pozdrawiam
    exit