PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fw: handlowiec - wynagrodzenie zorientowane na wyniki

  • 21. Data: 2004-08-17 08:32:05
    Temat: Re: handlowiec - wynagrodzenie zorientowane na wyniki
    Od: pwrzosin <p...@g...pl>

    blues_man wrote:

    > Mam zaswiadczenie na dysortografie i dysleksje.

    I pewnie lenistwo, bo w komputerze sie da sprawdzic pisownie.
    Jako zarazem socjolog, wlasciciel firmy (wlasnie zajmujacej sie
    wsparciem sprzedazy) a wczesniej wolny najmita jestem przekonany, ze
    pracownikom nalezy sie szacunek i bezpieczenstwo. Jest im to niezbedne
    do wydajnej pracy.
    Z Twoich postow wnioskuje ze nie zapewniasz im, jak wielu innych
    "szefow" ani szacunku, ani bezpieczenstwa, ani nawet warunkow
    niezbednych do wykonywania obowiazkow.
    Pozdr.
    Piotrek

  • 22. Data: 2004-08-18 09:49:10
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Użytkownik "blues_man" <d...@n...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

    > to co mowicie jest glupie. Sam jestem pracodawca i jestem w stanie dac
    > zarobic swoim przedstawicielom handlowym naprawde duzo, pod warunkiem ze
    > beda efektywni.

    OK, no to co ma zrobić PH, jeżeli ma efekty, inwestuje w własny samochód,
    komórkę a od 3 tygodni nie może doprosić się o wynagrodzenia?? (umowa o
    prace zawierająca klauzurę o ryczałcie na paliwo i rozmowy telefoniczne z
    prywatnego telefonu)
    Efekt jest taki że człowiek nie ma pieniędzy na dojazdy do klientów, komórka
    została wyłączona etc....
    Czy przypadkowo nie jest tak że jeżeli pracodawca nie "dostarcza narzędzi
    pracy" (w tym przypadku zwrot kosztów za benzyne) to PH jest zwolniony ze
    świadczeń pracy?

    --
    Katarzyna Sokół
    GG: 243137