PracaGrupypl.praca.dyskusjeFw: handlowiec - wynagrodzenie zorientowane na wyniki › Re: handlowiec - wynagrodzenie zorientowane na wyniki
    From: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: handlowiec - wynagrodzenie zorientowane na wyniki
    Date: Wed, 18 Aug 2004 11:49:10 +0200

    Użytkownik "blues_man" <d...@n...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    news:cfq5rc$7pm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > to co mowicie jest glupie. Sam jestem pracodawca i jestem w stanie dac
    > zarobic swoim przedstawicielom handlowym naprawde duzo, pod warunkiem ze
    > beda efektywni.

    OK, no to co ma zrobić PH, jeżeli ma efekty, inwestuje w własny samochód,
    komórkę a od 3 tygodni nie może doprosić się o wynagrodzenia?? (umowa o
    prace zawierająca klauzurę o ryczałcie na paliwo i rozmowy telefoniczne z
    prywatnego telefonu)
    Efekt jest taki że człowiek nie ma pieniędzy na dojazdy do klientów, komórka
    została wyłączona etc....
    Czy przypadkowo nie jest tak że jeżeli pracodawca nie "dostarcza narzędzi
    pracy" (w tym przypadku zwrot kosztów za benzyne) to PH jest zwolniony ze
    świadczeń pracy?

    --
    Katarzyna Sokół
    GG: 243137