PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fw: handlowiec - wynagrodzenie zorientowane na wyniki

  • 1. Data: 2004-08-16 08:46:25
    Temat: Fw: handlowiec - wynagrodzenie zorientowane na wyniki
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "motto" <m...@w...pl> wrote in message news:cfpr47$mm4$1@news.mm.pl...
    > Coraz ładniej określają 100% prowizji.
    > Dobre firmy dają handlowcom solidna podstawę + prowizja, a jak widzę takie
    > kwiatki to od razu na wymioty mi się zbiera. :) Ehhh szkoda słów.
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    > Linux Registered User: 356623
    > "Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie"
    > http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

    ps. miało iśc na tą grupę, poszło przypadkiem na tamtą i do tego się
    okazało, że tam Cancel Message nie działa (a przynajmniej mi nie działa :()

  • 2. Data: 2004-08-16 10:41:46
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    takie

    Tak....... mnie najbardziej ciekawią ogłoszenie na PH z własnym samochodem,
    telefonem komórkowym i z "wynagrodzeniem prowizyjnym".
    Prawda jest taka że już sporo moich znajomych nacieło się inwestując full
    kasy na benzynę i rozmowy z prywatnym komórek z .... zerowym dochodem, nie
    mówiąc już o pokryciu kosztów.

    --
    Katarzyna Sokół
    GG: 243137

  • 3. Data: 2004-08-16 11:05:42
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl> wrote in message
> [...]
    > kasy na benzynę i rozmowy z prywatnym komórek z .... zerowym dochodem, nie
    Moi znajomi też się nacieli, wyobraź sobie jednak, że są normalne firmy w
    tym kraju. Pracuję w takiej.

  • 4. Data: 2004-08-16 11:29:22
    Od: blues_man <d...@n...WYTNIJ.pl>

    motto wrote:

    > "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl> wrote in message

    > samochodem,

    > Moi znajomi też się nacieli, wyobraź sobie jednak, że są normalne firmy w
    > tym kraju. Pracuję w takiej.

    to co mowicie jest glupie. Sam jestem pracodawca i jestem w stanie dac
    zarobic swoim przedstawicielom handlowym naprawde duzo, pod warunkiem ze
    beda efektywni. Jezeli ktos chce pracowac na takich warunkach (jak
    uwazacie "nienormalnych") to jest cenny pracownik i nie taki, ktory chce
    wykiwac firme.
    Jesli pracownik wykarze sie gwarantuje wam, nie zmieni firmy.

  • 5. Data: 2004-08-16 11:57:09
    Od: blues_man <d...@n...WYTNIJ.pl>

    Krzysztofsf wrote:

> [...]
    > Brak efektow wynikajacy z braku zylki handlowej polaczonego z reguly
    > mniej atrakcyjna oferta lub nieznana odbiorcom(bo lepsze branze i
    > towary prowadza handlowcy z duzym doswiadczeniem i nawet jesli wchodzi
    > ktos nowy, to raczej w jakis sposob zwiazany z branza a nie w ciemno z
    > ogloszenia prasowego) ludzie odnosza do handlu jako takiego a nie do
    > wlasnego braku predyspozycji.
    > Jesli ktos ma talent handlowca i jest pewien swoich predyspozycji, to
    > nawet woli system typowo prowizyjny od mniej korzystnych finansowo
    > warunkow etatowych ( po cichu przymierzajac sie do rozwiniecia w

    Zgadzam sie w zupelności.

  • 6. Data: 2004-08-16 12:06:34
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    Użytkownik "blues_man" <d...@n...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykiwac firme.
    > Jesli pracownik wykarze sie gwarantuje wam, nie zmieni firmy.
    a co to oznacza, wg Ciebie ze bedzie efektywny? i jesli mozna spytac jaka
    prowizje i warunki stwarzasz pracownikom?

  • 7. Data: 2004-08-16 12:06:56
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2004-08-16 12:26:53
    Od: blues_man <d...@n...WYTNIJ.pl>

    zymla wrote:

    > Użytkownik "blues_man" <d...@n...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

    > a co to oznacza, wg Ciebie ze bedzie efektywny? i jesli mozna spytac jaka
    > prowizje i warunki stwarzasz pracownikom?

    efektywny w moim rozumieniu to zdolny osiagnc zamierzony cel w
    jaknajmniejszej jednostce czasu. oczywiscie niejest tak do konca,
    poniewaz nalezalo by brac stosunek (wartosc) celu do czasu jaki zaja do
    jego osiagniecia.
    co do warunkow pracy to tak dobrych i kozystnych nie oferuje nikt.
    dlaczego wiec ja? bo firma powstaje, budujemy ja razem, wspolnymi
    silami, dlatego z ludzi najbardzie efektywnych palnuje zrobic (po
    efektach) osoby zarzadzajace oddzialami.
    oferuje, samochod, lapota, komorke i chyba najwazniejsze mozliwosc
    samorealizacji.
    jesli jestes zainteresowany:
    http://www.praca.pl/article/local/1127244.html

  • 9. Data: 2004-08-16 12:31:36
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "blues_man" <d...@n...WYTNIJ.pl> wrote in message
    > to co mowicie jest glupie. Sam jestem pracodawca i jestem w stanie dac
    > zarobic swoim przedstawicielom handlowym naprawde duzo, pod warunkiem ze
    > beda efektywni.
    Moja firma płaci solidna podstawę (umowa o pracę), daje kom. i samochód do
    dyspozycji, co nie zmienia faktu, ze prowizje (puszczane na działalność
    gospodarczą) są na prawdę wysokie. W sumie można w dwa lata na mieszkanie we
    wrocławiu zarobić. (jak się ma chęci i smykałkę do handlu).

    > Jezeli ktos chce pracowac na takich warunkach (jak uwazacie
    "nienormalnych") to jest
    > cenny pracownik i nie taki, ktory chce wykiwac firme.
    No a kto mówi o wykorzystywaniu, gdyby nie handlowcy to reszta firmy nie
    miała by nic do roboty. Jak ktoś godzi się pracować na 100% prowizji to jest
    dupkiem, takie jest moje zdanie.

    > Jesli pracownik wykarze sie gwarantuje wam, nie zmieni firmy.
    Wydaje Ci się.

  • 10. Data: 2004-08-16 12:35:46
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    > co do warunkow pracy to tak dobrych i kozystnych nie oferuje nikt.
    > dlaczego wiec ja?
    Nie uogólniaj, mówiłem, że moja firma daje takie warunki. Moja znaczy ta, w
    której pracuję. Więc nie mów, że nikt, bo to nie prawda! U nas handlowcy
    mają umowę o pracę, solidną podstawę (+ prowizja jako motywacja) i zwracane
    wszystkie koszty służbowe. Kapitanem na pokładzie jest facet z dr przed
    nazwiskiem i to z zarządzania, więc raczej wie co robi.