PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop na zadanie

  • 1. Data: 2004-08-16 07:08:29
    Temat: Urlop na zadanie
    Od: "Urszula" <f...@i...pl>

    Mam pytanie odnosnie urlopu na zadanie.
    Jestem obecnie na wypowiedzeniu ( miesiecznym )
    do konca sierpnia.
    Rozwiazanie zostalo na podstawie porozumienia stron.
    Potrzebuje jeden dzien urlopu i wiem ze moge miec
    problemy z uzyskaniem go od pracodawcy. ( wiadomo
    jak to ostatnie dni w pracy ).
    Jak wyglada sprawa z urlopem na zadanie.
    Czy moge zadzwonic na przyklad w piatek z rana i
    powiedziec ze nie bedzie mnie tego dnia w pracy ??
    Czy pracodawca moze sie nie zgodzic ?
    Nie chce miec jakis problemow i nieladnych wpisow
    w swiadectwie pracy, a dzien ten musze koniecznie uzyskac. Nawet jesli
    pracodawca sie nie zgodzi w piatek
    rano musze byc za granica i nie bede miala mozliwosci
    powrotu. Stad moje pytanie czy jest to obligatoryjne i
    czy pracodawca zawsze musi sie na taki urlop zgodzic.

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Ula

  • 2. Data: 2004-08-16 07:20:45
    Temat: Re: Urlop na zadanie
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Urszula" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powrotu. Stad moje pytanie czy jest to obligatoryjne i
    > czy pracodawca zawsze musi sie na taki urlop zgodzic.

    Urlop na żądanie możesz wziąć w każdej chwili. Jest to Twój przywilej i
    pracodawca nie może odmówić.
    Pracodawca wpisze Ci do papierów, że z urlopu na żądanie jeden dzień już w
    tym roku wykorzystałaś.

    Pozdrawiam,

    Magda

  • 3. Data: 2004-08-16 17:43:36
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    W urlopie na zadanie Ty ni eprosisz pracodawcy o urlop- Ty go informujesz ze
    Cie dzis nie bedzie. Termin powiadomienia- najpozniej w dniu wykorzystania-
    przepisy KP nie precyzuja godziny- moze to zrobic regulamin
    przedsiebiosrtwa.
    --
    Jackare