PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w drogerii ROSSMANN

  • 1. Data: 2004-08-16 08:26:57
    Temat: Praca w drogerii ROSSMANN
    Od: "damian borowiec" <d...@W...gazeta.pl>

    CZY KTOŚ ZNA FIRMĘ ROSSMANN JAK TAM SIĘ PRACUJE ,ILE PŁACĄ ?? POJAWIŁA SIĘ
    OFERTA PRACY DLA KIEROWNIKA I ZASTANAWIAM SIĘ CZY NIE SPRÓBOWAĆ.

  • 2. Data: 2004-08-16 09:02:55
    Temat: Re: Praca w drogerii ROSSMANN
    Od: "Tomasz Sapalski" <t...@w...pl>

    > CZY KTOŚ ZNA FIRMĘ ROSSMANN JAK TAM SIĘ PRACUJE ,ILE PŁACĄ ?? POJAWIŁA SIĘ
    > OFERTA PRACY DLA KIEROWNIKA I ZASTANAWIAM SIĘ CZY NIE SPRÓBOWAĆ.

    Ogólnie wyzysk na maksa i płace najmniejsze jak się da. Coś jak praca w
    hipermarkecie. Moja dziewczyna tam pracowała, wszystkie osoby zatrudnione na
    jakiś ułamek etatu, a pracować musiały prawie po 12 godzin.
    Nie zatrudniali żadnych facetów, więc normą było rozładowywanie raz w
    tygodniu (albo częściej) ciężarówek z towarem przez dziewczyny. Oczywiście
    ciężarówki przyjeżdżały różnie w nocy, więc dziewczyny czekały 2-3 godziny
    po zakończeniu pracy, żeby je rozładować. No a potem np. o 3 w nocy wracały
    do domu (jak miały czym) i od rana do pracy. Atmosfera w pracy typu "jak
    dobrze, że macie pracę, cieszcie się bo inni mają gorzej". Szczerze mówiąc,
    to tych "innych" chyba ze świecą trzeba byłoby szukać :-)
    Awanse, podwyżki i inne tego typu raczej nie istnieją, a jak istnieją to dla
    pracowników "z klucza".
    Naprawdę cieszę się, że ten koszmar już się skończył, bo nieraz miałem
    ochotę tam pójść i wpierdzielić szczylowi-kierownikowi i reszcie bandy.

    pzdr.
    saper

  • 3. Data: 2004-08-16 09:33:35
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Tomasz Sapalski wrote:

    > Naprawdę cieszę się, że ten koszmar już się skończył, bo nieraz miałem
    > ochotę tam pójść i wpierdzielić szczylowi-kierownikowi i reszcie bandy.

    Mysle, ze ta czesc recenzji najbardziej zainteresuje Damiana ;-)

    --
    NotBear

  • 4. Data: 2004-08-16 12:30:32
    Od: "damian borowiec" <d...@N...gazeta.pl>

    OKI! DZIĘKI ZA I POST JAK I ZA II JAKŻE TRAFNY ;-)