PracaGrupypl.praca.dyskusje › FunWorld...info o firmie

  • 1. Data: 2002-09-17 22:39:51
    Temat: FunWorld...info o firmie
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    Tak jak w temacie...

    Czy znacie te firme...(jezeli nie pomylilem nazwy)...kumpel chce mnie
    wciagnac...niby jest extra...sam jest 5 dni...
    nic nie moze powiedziec o niej...bo podpisal jakies papiery...o
    tajemnicy handlowej firmy...

    prosze o jakiekolwiek info na jej temat

    z gory dziekuje

    b-a-rt
    GG 3045060

  • 2. Data: 2002-09-17 22:55:38
    Temat: Re: FunWorld...info o firmie
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    On Wed, 18 Sep 2002 00:39:51 +0200, b-a-rt <b...@w...pl> wrote:

    >nic nie moze powiedziec o niej...bo podpisal jakies papiery...o
    >tajemnicy handlowej firmy...

    i nie moze puscic pary, bo mu nadajnik wszczepili,
    dzieki czemu beda wiedzieli, ze ich ZDRADZIL ....

    Marecki

  • 3. Data: 2002-09-20 12:58:41
    Od: "Maja" <m...@N...poczta.fm>

    Piramida.
    Dawno niewidziana kolezanka mojej dziewczyny nagle sie odezwala, oferujac
    prace. Jeszcze wmowila dziewczynie ze musi isc ze mna. Ja oczywiscie
    wyszedlem stamtad po 20 minutach, ale co zobaczylem to moje :) Banda
    klaszczacych i wrzeszczacych idiotow.
    Myslalem ze ta laske potem pobije za robienie ludzi w balona, ale to inna
    historia...

    Tak ze ten kto ci to proponuje to twoj wróg :)

    pzdr

    (ten)Maja

  • 4. Data: 2002-09-20 13:34:01
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > wciagnac...niby jest extra...sam jest 5 dni...
    > nic nie moze powiedziec o niej...bo podpisal jakies papiery...o

    Pewnie twój kumpel dostanie jakiś grosz za przyprowadzenie kolejnej osoby.
    Dziękuję za takich kumpli. Tajemnica handlowa dotyczy spraw handlowych, a nie
    informacji, jak się pracuje w firmie. Z tego wynika, że twoja osoba jest tutaj
    przedmiotem handlu.

  • 5. Data: 2002-09-20 17:29:36
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    dzieki wszystkich za te slowa....
    tak wlasnie myslalem...
    moj kumpel z nienacka - doslownie o 9.15 rano dzwoni na komore z tekstem
    "bart czy nie chcesz pracowac za 2.000 zl miesiecznie ???
    ja mu na to ze oczywiscie....
    on stwierdzil ze musi mnie umowic z szefem ...u ktorego spotkamy sie we
    trojke...
    pomyslalem czemu nie...do odwaznych swiat nalezy...
    zapytalem sie jeszcze co to za praca...
    uslyszalem: dowiesz sie wiecej na spotkaniu...badz cierpliwy..
    przylazlem : usiadlem wygodnie...i co slysze
    Szukamy mlodych osob..kreatywnych...zdolnych do samodzielnego
    podejmowania decyzycji...
    uslyszalem jeszcze pare takich fraz....w trzecim zdaniu uslyszalem ile
    zarobie...minimum 2 tys...(!!!)

    Pytanie : kto da czlowiekowi bez doswiadczenia...nie z branzy (jestem po
    automatyce)...2 tys. na poczatek...
    cos mi zasmierdzialo....

    to co jeszcze mi zaproponowali...to pojechac...do Wrocka na bankiet cobym
    porozmawial z szefem....

    ciekawe po co...:)))

    chca mnie zwerbowac...najzabawniejsze jest to ze pojade tam z mysla ze i
    tak w to nie wejde...a tylko zobacze jak beda sie
    meczyc..dusic..pocic...zebym do nich przystapil.....

    a kumpel nie dostanie za mnie prowizji.....taka jest prawda....kumpli
    (przyjaciol) poznaje sie w biedzie.....teraz widze ze ani jednym ani
    drugim to on nie jest....

    dzieki jeszcze raz za opinie.....bede ostrzegal innych przed NIMI...

    trzymajcie sie cieplo.....

    b-a-rt
    GG 3045060