PracaGrupypl.praca.dyskusje › odzież ochronna

  • 1. Data: 2002-09-17 15:29:06
    Temat: odzież ochronna
    Od: "rad" <s...@i...pl>

    Witam
    Jestem pracodawcą i chciałbym aby moi pracownicy kupili sobie sami odzież
    roboczą. Później im oddam pieniążki (naprawdę !!) Jakie przepisy to regulują
    i jak to zrobić aby wszystko było dobrze.

  • 2. Data: 2002-09-17 16:14:58
    Temat: Re: odzież ochronna
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > roboczą. Później im oddam pieniążki (naprawdę !!) Jakie przepisy to regulują
    > i jak to zrobić aby wszystko było dobrze.

    przejzyj tutaj, chyba bedzie

    http://www.bhp.com.pl/

    pozdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-09-18 09:33:42
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    rad <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > roboczą. Później im oddam pieniążki (naprawdę !!) Jakie przepisy to regulują
    > i jak to zrobić aby wszystko było dobrze.

    Zamiast póżniej im oddawać, daj im zaliczki.

    --