PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysyłanie CV przez e-mail?

  • 1. Data: 2002-09-18 00:38:35
    Temat: wysyłanie CV przez e-mail?
    Od: "Jarek" <j...@k...net>

    Witam.
    Mam takie pytanie:
    w jaki sposób wysyłać CV do pracodawcy, w jakiej formie?
    czy mają to być spakowane pliki w formie worda, czy w inny sposób?
    jaki sposób jest zalecany, jaki jest najbardziej lubiany?
    Dziękuję za informacje.

    --
    J-a-r-e-k-------------------------------------
    jarek(AT)kronmar.net, http://jarek.kronmar.net

  • 2. Data: 2002-09-18 07:02:51
    Temat: Re: wysyłanie CV przez e-mail?
    Od: "Maciek" <m...@p...fm>

    "Jarek" <j...@k...net> wrote in message
    .

    > w jaki sposób wysyłać CV do pracodawcy, w jakiej formie?
    > czy mają to być spakowane pliki w formie worda, czy w inny
    > sposób?

    Ja jeśli już wysyłam via mail to tylko pliki w .rtf, z tym sobie na
    pewno przyszły pracodawca poradzi nie mając nawet worda.
    Na pewno nie pakuj, bo co dokładać mu dodatkowej roboty :-)

    --
    Pozdrowienia
    Maciek m...@p...fm

  • 3. Data: 2002-09-18 09:42:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jarek <j...@k...net> wrote:
> [...]
    > czy mają to być spakowane pliki w formie worda, czy w inny sposób?
    > jaki sposób jest zalecany, jaki jest najbardziej lubiany?

    Jeżeli nie zostal podany format, to plain text, albo zapytać wcześniej.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-09-18 10:26:15
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    > w jaki sposób wysyłać CV do pracodawcy, w jakiej formie?
    > czy mają to być spakowane pliki w formie worda, czy w inny sposób?
    > jaki sposób jest zalecany, jaki jest najbardziej lubiany?
    > Dziękuję za informacje.

    jesli masz jak to wysylaj w formie pdf!
    bardzo wiele zalet za tym przemawia
    (zalety do znalezienia na www.adobe.com oraz
    grupie dysk: comp.text.pdf)
    pzdrw,
    dasher

  • 5. Data: 2002-09-18 11:24:07
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "dasher" <d...@g...pl> wrote in message news:am9kd6$9kd$1@news.tpi.pl...

    > jesli masz jak to wysylaj w formie pdf!
    > bardzo wiele zalet za tym przemawia
    > (zalety do znalezienia na www.adobe.com oraz
    > grupie dysk: comp.text.pdf)

    jejku znowu... :-(

    ludzie zrozumcie, nie chodzi to o zalety formatu tylko czy panienka z
    rekrutacji go otworzy!!!!!

    wyślij w formacie niezrozumiałym dla jej systemu i twoje cv ląduje w koszu!

    życze więc powodzenia w dyskusji nad formatami cv lub odsyłam do archiwum -
    temat wraca jak bumerang i za każdym razem każdy nowy uczestnik ma swoje
    "odmienne" zdanie.

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. jak ktoś ma chęć napisać, że można przecież łatwo zainstalować Acrobat
    Readera to się z nim zgodzę tylko dodam, że owa panienka z rekrutacji może
    tego nie wiedzieć, nadwornego informatyka nie ma na miejscu akurat aby
    zainstalował, a jutro nikt już o tym nie będzie pamiętał, bo przyjdą inne cv
    ;-)))

  • 6. Data: 2002-09-18 11:38:55
    Od: "Jacek" <a...@p...fm>

    > w jaki sposób wysyłać CV do pracodawcy, w jakiej formie?

    jak wyślesz jako *.doc to zgodnie z ogólnodostępnymi statystykami
    będziesz miał ponad 50 % szans że ktoś go otworzy ;-)

    pozdr,
    Jacek

  • 7. Data: 2002-09-18 12:16:52
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    > jak wyślesz jako *.doc to zgodnie z ogólnodostępnymi statystykami
    > będziesz miał ponad 50 % szans że ktoś go otworzy ;-)
    >
    > pozdr,
    > Jacek

    rtf jako format jest IMHO wystarczajacy

    --

    Rapatang

  • 8. Data: 2002-09-18 12:19:28
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

    Jak wysyłałam swoje cv mailem, na początku podzwoniłam po kilku lepszych
    firmach. Większość mówiła o formacie RTF.
    Później już nawet nie dzowniłam, tylko wysyłałam w takiej właście formie.

  • 9. Data: 2002-09-18 18:40:37
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "rapatang" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:am9qrl$2od0$1@news2.ipartners.pl...

    > rtf jako format jest IMHO wystarczajacy

    taa pani kasia nawet nie wie co to jest. Jak chcesz miec pewnosc ze CV ktos
    otworzy to tylko plain text

    --
    l...@s...pl

  • 10. Data: 2002-09-18 19:05:58
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <amahat$hk2$1@news.tpi.pl> Sebol napisał(a):

    > taa pani kasia nawet nie wie co to jest. Jak chcesz miec pewnosc ze CV ktos
    > otworzy to tylko plain text

    Eee, w sumie na RTF klika i jej się otwiera...
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/