PracaGrupypl.praca.dyskusje › Software dla urzadzen sieciowych

  • 1. Data: 2002-09-17 21:35:18
    Temat: Software dla urzadzen sieciowych
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam,

    Mam pytanie - gdzie w Polsce dzialaja firmy rozwijajace oprogramowanie
    (rowniez interesuje mnie sprzet, ale mniej) dla urzadzen sieciowych lub tez
    bardziej ogolnie dla systemow "embedded"? Moga byc tez tematy pokrewne, np.
    zarzadzanie sieciami, billing itp.

    Wiem o Motoroli w Krakowie, Lucencie w Bygdoszczy, Intelu w Gdansku. Czy jest
    cos jeszcze? Jak te firmy stoja obecnie (jest gleboka recesja w branzy)? Czy
    mozna liczyc na zatrudnienie za przyzwoita pensje (czlowiek z doswiadczeniem,
    glownie software'owiec, ale bez wstretu do sprzetu)?

    Dzieki za wszelkie informacje (jesli bylibyscie tak mili i chcieli podac info
    nie nadajace sie na liste, prosze o maile na priva).

    Dzieki,
    Jan T.