PracaGrupypl.praca.dyskusjeFunWorld...info o firmie › Re: FunWorld...info o firmie
    From: b-a-rt <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: FunWorld...info o firmie
    Date: Fri, 20 Sep 2002 19:29:36 +0200

    dzieki wszystkich za te slowa....
    tak wlasnie myslalem...
    moj kumpel z nienacka - doslownie o 9.15 rano dzwoni na komore z tekstem
    "bart czy nie chcesz pracowac za 2.000 zl miesiecznie ???
    ja mu na to ze oczywiscie....
    on stwierdzil ze musi mnie umowic z szefem ...u ktorego spotkamy sie we
    trojke...
    pomyslalem czemu nie...do odwaznych swiat nalezy...
    zapytalem sie jeszcze co to za praca...
    uslyszalem: dowiesz sie wiecej na spotkaniu...badz cierpliwy..
    przylazlem : usiadlem wygodnie...i co slysze
    Szukamy mlodych osob..kreatywnych...zdolnych do samodzielnego
    podejmowania decyzycji...
    uslyszalem jeszcze pare takich fraz....w trzecim zdaniu uslyszalem ile
    zarobie...minimum 2 tys...(!!!)

    Pytanie : kto da czlowiekowi bez doswiadczenia...nie z branzy (jestem po
    automatyce)...2 tys. na poczatek...
    cos mi zasmierdzialo....

    to co jeszcze mi zaproponowali...to pojechac...do Wrocka na bankiet cobym
    porozmawial z szefem....

    ciekawe po co...:)))

    chca mnie zwerbowac...najzabawniejsze jest to ze pojade tam z mysla ze i
    tak w to nie wejde...a tylko zobacze jak beda sie
    meczyc..dusic..pocic...zebym do nich przystapil.....

    a kumpel nie dostanie za mnie prowizji.....taka jest prawda....kumpli
    (przyjaciol) poznaje sie w biedzie.....teraz widze ze ani jednym ani
    drugim to on nie jest....

    dzieki jeszcze raz za opinie.....bede ostrzegal innych przed NIMI...

    trzymajcie sie cieplo.....

    b-a-rt
    GG 3045060