PracaGrupypl.praca.dyskusje › FP od umowy zlecenia ???

  • 1. Data: 2004-03-21 14:27:42
    Temat: FP od umowy zlecenia ???
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    Czy ktoś wie kiedy i czy wogóle od umowy zlecenia odprowadza się składkę na
    Fundusz Pracy ?

    Bo znalazłam informacje w książeczce ZUSowskiej, która brzmiała tak:
    Obowiązkowe składki na FP-ustalone od kwot stanowiących podstawę wymiaru
    składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe,wynoszących w przeliczeniu na
    okres miesiąca co najmniej najniższe wynagrodzenie-opłacają:
    -pracodawca za osoby m.in.(wykonujące umowę zlecenie)

    Zamotałam się - proszę o sprostowanie :)

    MK